تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 اکتبر 2017 - 0:23
کد خبر : 7995

تاسیس هنرستان کشاورزی گامی در جهت تربیت متخصصانی باسواد و محققانی شایسته برای آینده کشاورزی استان

تاسیس هنرستان کشاورزی گامی در جهت تربیت متخصصانی باسواد و محققانی شایسته برای آینده کشاورزی استان

آفتاب دنا : رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد تاسیس هنرستان کشاورزی را گامی در جهت تربیت کشاورز مهندس دانست. دکتر عباس صلاحی در جمع هنرجویان هنرستان کشاورزی یاسوج با بیان اینکه هنرستان کشاورزی در یاسوج با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۶_۲۱-۴۷-۲۸آفتاب دنا : رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد تاسیس هنرستان کشاورزی را گامی در جهت تربیت کشاورز مهندس دانست.
دکتر عباس صلاحی در جمع هنرجویان هنرستان کشاورزی یاسوج با بیان اینکه هنرستان کشاورزی در یاسوج با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد و اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل شده است گفت:  هنرجویان این هنرستان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات مهارتهای لازم را  فرا می گیرند.
وی گفت: در این هنرستان  همه بسترهای لازم برای آموزش دانش آموزان در نظر گرفته شده است و تلاش می شود متخصصانی باسواد و محققانی شایسته برای آینده کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد تربیت شودتا شاهد رشد وتوسعه وبهره وری بالا در بخش کشاورزی باشیم.
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد با توصیه هنرجویان این هنرستان به ایمان و توکل به خدا ،رعایت تقوای الهی و نظم در کارها  گفت: تلاش کنید در دوران تحصیل بهترین باشید واز یاد خداوند که آرام بخش روح وروان انسان است هرگز غافل نباشید.

دکتر صلاحی رقابت علمی در میان دانش آموزان را برای خوب یاد گرفتن وخوب فهمیدن و خوب به کار بستن  اقدامی مفید وارزنده دانست و به دانش آموزان یاداور شد: در عین رقابت علمی ضمن احترام به همدیگر برای تقویت اخلاق و معنویت بیش از پیش کوشا باشید.
photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۶_۲۱-۴۸-۴۰ (2)وی با بیان اینکه امروز فارغ التحصیلان زیادی در بخش کشاورزی و سایر رشته های مرتبط با بخش کشاورزی داریم گفت: هنرستان کشاورزی به صورت مهارتی وعلمی برای تربیت کشاورزانی فهیم وبا تجربه برای آینده این استان و رونق گرفتن بخش کشاورزی پایه گذاری شده است که امید می رود با تربیت هنرجویان در این بخش شاهد توسعه کشاورزی استان باشیم.
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این هنرستان با همه امکانات بسترهای لازم را برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان فراهم کرده است گفت: انتظار می رود هنرجویان این هنرستان با استفاده بهینه از امکانات و اساتید با تجربه از این فرصت بوجود آمده به خوبی برای آینده ای سرشار از امید تلاش نمایند.
مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج نیز از همکارهای خوب رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد با آموزش وپرورش  در زمینه راه اندازی این هنرستان تشکر وقدردانی کرد.
کشواد تابان از هنرجویان این هنرستان خواست از امکانات فراهم شده در این هنرستان برای ترسیم آینده ای بهتر برای خویش وتوسعه وپیشرفت  بخش کشاورزی  این استان تلاش کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی