تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آگوست 2016 - 19:32
کد خبر : 5907

توسعه فرهنگی جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است/ کهگیلویه و بویراحمد جزو استانهای برتر کشور در بحث امنیت است

توسعه فرهنگی جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است/ کهگیلویه و بویراحمد جزو استانهای برتر کشور در بحث امنیت است

سرهنگ مهدی انصاری گفت: اقتدار روزافزون پلیس در کهگیلویه و بویراحمد و کشور نتیجه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی به موقع و اصولی در مورد عملکرد آن از سوی رسانه ها و خبرنگاران است.

نسیم دنا :24364به مناسبت روز خبرنگار، با تبریک این روز به اصحاب رسانه گفت: رشد، توسعه، پیشرفت و بالندگی فرهنگی جامعه مرهون تلاش خبرنگاران و فعالیت رسانه هاست.

سرهنگ مهدی انصاری افزود: اقتدار روزافزون پلیس در کهگیلویه و بویراحمد و کشور نتیجه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی به موقع و اصولی در مورد عملکرد آن از سوی رسانه ها و خبرنگاران است.

وی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را روز حق گویی، حق جویی و پاسداشت قلم دانست و بیان کرد: ارتباط، تعامل، همراهی و همکاری رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با پلیس این استان مطلوب و رضایت بخش است و همین امر مهم نیز منجر به افزایش برقراری امنیت، آرامش و آسایش در استان شده است.

انصاری اعتماد و احترام به مردم را زمینه ساز اقتدار نیروی انتظامی عنوان و اضافه کرد: برای اعتماد سازی وایجاد تعامل بین مردم و نیروی انتظامی تلاش های فراوانی صورت گرفته است و در زمینه اعتماد سازی به نقطه مطلوبی رسیده ایم که در این زمینه همراهی و مشارکت مردم در بحث امنیت کمک بزرگی برای نیروی انتظامی بوده است. کسانی که قصد تخریب اعتماد ایجاد شده بین پلیس و مردم را دارند خائن هستند.

اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم از رویکردهای اساسی پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خبرنگاران یاوران پلیس هستند، اظهار کرد: افزایش سرمایه اجتماعی در گرو جلب رضایت روزافزون مردم است.

وی عنوان کرد: اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم و جلب مشارکت هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی و قشرهای مختلف مردم برای تامین امنیت، آرامش و آسایش جزو رویکردهای اساسی پلیس کهگیلویه و بویراحمد است زیرا برقراری، استقرار و حفظ امنیت نیازمند حضور همگانی مردم و نهادهای دولتی خواهد بود.

انصاری ابراز داشت: در این صورت می توان گام های بهتر و موثرتری در زمینه تامین امنیت در کهگیلویه و بویراحمد برداشت.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان در بحث امنیت جزو استان های پیشرو و برتر کشور است به طوری که مردم استان نیز از آن رضایت دارند.

انصاری بدون اشاره به آمار، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال میزان وقوع جرایم خشن و مسلحانه در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: از مهمترین اولویت های کاری امسال پلیس کهگیلویه و بویراحمد می توان به آموزش تعالی رفتار برای کارکنان خود به منظور برخورد مناسب تر با مردم و حفظ کرامت آنان، برخورد جدی تر با معتادان و انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر اشاره کرد.

انصاری اظهار کرد: در ۵۰ روز اخیر بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شده که از این میزان حدود ۵۰ کیلوگرم هروئین بوده است.

وی عنوان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

انصاری ابراز داشت: مقابله با سوداگران مواد مخدر و فروشندگان قرص های روانگردان در کهگیلویه و بویراحمد هرگز تعطیل بردار نیست و با صلابت و اقتدار ادامه دارد.

وی افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با انواع ناهنجاری های اجتماعی به طور مستمر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

انصاری گفت: در ۵۰ روز اخیر ۲۷ دستگاه وانت بار دستفروش و دوره گرد در کهگیلویه و بویراحمد توقیف شده و به پارکینگ انتقال یافته است.

وی بیان کرد: از آنجا که وانت بارهای دستفروش و دوره گرد چهره شهرهای کهگیلویه و بویراحمد را نازیبا می کنند عزم پلیس این استان نیز برای مقابله با آنها جدی تر شده است.

انصاری اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد پلیس این استان نیز همچون دیگر قشرهای جامعه انتظاراتی از هیات دولت داشته و پیشنهادهایی شامل بهبود وضعیت جاده های ارتباطی و رفع نقاط حادثه خیز برای کاهش سوانح رانندگی ارائه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی