تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دسامبر 2023 - 0:56
کد خبر : 25595

معاون آموزش متوسطه استان کهگیلویه وبویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی :

اهمیت کلاس درس به دلیل امتحانات نهایی بسیار بیشتر از کنکور است/ تاثیر معدل سه سال متوسطه در کنکور به ۶۰ درصد خواهد رسید

اهمیت کلاس درس به دلیل امتحانات نهایی بسیار بیشتر از کنکور است/ تاثیر معدل سه سال متوسطه در کنکور به ۶۰ درصد خواهد رسید
آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اهمیت کلاس درس به دلیل امتحانات نهایی بسیار بیشتر از کنکور شده است و امسال امتحانات نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم نیز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد جمالی آرند در برنامه زنده گفتگو از شبکه استانی دنا گفت: در سال جاری تاثیر معدل امتحانات نهایی هر سه پایه متوسطه دوم را بر کنکور خواهیم داشت.

 وی با بیان اینکه دانش آموزان هنوز اطلاعات کاملی از اتفاقاتی که درحوزه امتحانات نهایی افتاده ندارند گفت: ما باید دانش آموزان را توجیه کنیم که اهمیت کلاس درس به دلیل امتحانات نهایی بسیار بیشتر از کنکور شده است و تاثیر معدل سه سال متوسطه در کنکور به ۶۰ درصد خواهد رسید.

وی به برگزاری کلاس‌های تقویتی و مکمل در مدارس استان اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم تا از ظرفیت مدارس برخوردار استفاده کنیم که به مدیران مدارس تاکید شده که برای کلاس‌های مکمل و تقویتی برنامه ریزی لازم را انجام  دهند.

جمالی آرند با بیان اینکه امسال به دلیل مطالبه دانش آموزان و خانواده‌ها، تعطیلی پایه دوازدهم را بعد از نوروز نخواهیم داشت تصریح کرد: مدیران بایستی آیین نامه اجرایی مدارس را مطالعه کنند و از همه ظرفیتها برای ارتقاء کیفی آموزش استفاده نمایند.

وی از برگزاری امتحانات نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم نیز در سال تحصیلی جاری خبرداد و گفت: برای اینکه شاخص‌های آموزشی ارتقا پیدا کند نیاز به برنامه ریزی صحیح و دقیق داریم که خوشبختانه کارگاههای آموزشی قطبی در سطح شهرستانها و مناطق در حال اجراست.

جمالی آرند افزود:  سال گذشته تاثیر  40 درصدی معدل، خودش را به شکل ویژه‌ای در کنکور نشان داد و دانش آموزانی که منظم در کلاس  درس حضور پیدا کردند نتیجه بهتری گرفتند.

معاون آموزش متوسطه استان کهگیلویه وبویراحمد  در پایان تصریح کرد: تاثیر معدل در کنکور امسال به ۵۰ درصد و سال‌های بعد به ۶۰ درصد می‌رسد و این اهمیت امتحانات نهایی را می‌رساند که باید دانش آموزان به کلاسهای درس و محتوای کتب درسی اهمیت بیشتری بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی