تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 نوامبر 2023 - 22:50
کد خبر : 25435

تقدیر مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری وزارت آموزش و پرورش از معلم هم استانی

تقدیر مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری وزارت آموزش و پرورش از معلم هم استانی

آفتاب دنا : مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری وزارت آموزش و پرورش و مدیر مسئول مجلات رشد با اهداء لوح سپاس از معلم هم استانی تقدیر کرد.به گزارش پگایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد صالح مذنبیدیرکل دفتر انتشارات و فناوری وزارت آموزش و پرورش از حسین دولت دوست معلم هم استانی بخاطر کسب رتبه

آفتاب دنا : مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری وزارت آموزش و پرورش و مدیر مسئول مجلات رشد با اهداء لوح سپاس از معلم هم استانی تقدیر کرد.
به گزارش پگایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد صالح مذنبیدیرکل دفتر انتشارات و فناوری وزارت آموزش و پرورش از حسین دولت دوست معلم هم استانی بخاطر کسب رتبه دوم در ششمین جشنواره کشوری خاطره نویسی مجله رشد معلم تقدیر کرد.
در متن تقدیرنامه آقای محمد صالح مذنبی آمده است:جناب آقای حسین دولت دوست ،مجلات رشدسرمایه دیرینه نظام تعلیم و تربیت در سالیان گذشته است.این محصول نام آشنای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی می تواند در اولین دهه از قرن پانزدهم می تواند به یکی از تولیدات نقش‌ آفرین برای تحول و نوسازی نظام آموزشی ایران اسلامی تبدیل و با این هدف عالی تربیتی در عرصه ملی و بین المللی شناخته می شود.
بدون شک نقش یکایک اعضا شبکه ملی تولید و انتشار مجلات رشد ، در استان ها،مناطق و مدارس برای نیل به این هدف مهم در گستره ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
از این رو ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت شما در ششمین جشنواره کشوری خاطره نویسی مجله رشد معلم ،کسب رتبه برگزیده در این دوره را به جنابعالی تبریک گفته و از پیشگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون تان را مسئلت می نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی