تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 نوامبر 2023 - 18:42
کد خبر : 25406

بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش  کهگیلویه و بویراحمد از برخی مدارس شهرستان دنا/ از حضور در آیین انتخابات شوراهای دانش آموزی تا حضور در جلسه انجمن اولیا و مربیان

بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش  کهگیلویه و بویراحمد از برخی مدارس شهرستان دنا/ از حضور در آیین انتخابات شوراهای دانش آموزی تا حضور در جلسه انجمن اولیا و مربیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت‌خواه در ادامه بازدید های سرزده خود از مدارس، این بار بدون اطلاع قبلی به شهرستان دنا سفر کرد و از برخی مدارس شهرستان دنا بازدید و از نزدیک روند فعالیت های آموزشی و پرورشی این مدارس را بررسی و پیگیری کرد. وی در این بازدیدها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت‌خواه در ادامه بازدید های سرزده خود از مدارس، این بار بدون اطلاع قبلی به شهرستان دنا سفر کرد و از برخی مدارس شهرستان دنا بازدید و از نزدیک روند فعالیت های آموزشی و پرورشی این مدارس را بررسی و پیگیری کرد.

وی در این بازدیدها با حضور در سر کلاس های درس در گفتگویی صمیمانه  با دانش آموزان و معلمان این مدارس  دغدغه ها ،مشکلات و پیشنهادات آنها را شنید و قول مساعد داد تا در صورت امکان مشکلات پیش روی آنها را به حداقل برساند.

عزت خواه در ادامه در بازدید از دبیرستان شهید باهنر پاتاوه در جلسه انجمن اولیاء و مربیان این آموزشگاه که در حال برگزاری بود حضور یافت و به ایراد سخن پرداخت.

وی در این جلسه تربیت دانش آموزان ایده آل و مطلوب در تراز انقلاب اسلامی را ،امری مهم و پیچیده دانست که با مشارکت و همراهی اولیا و مربیان محقق می شود گفت:ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می شود که با همکاری اولیا و عوامل اجرایی مدرسه به طور حتم دانش آموزانی قوی و توانمند تربیت می شوند.

سپس مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این بازدید سرزده ، در آئین برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان عصمت و پروین اعتصامی پاتاوه حاضر شد و با تقدیر از حضور پرشور و بانشاط دانش آموزان در این انتخابات گفت:شوراهای دانش آموزی پل ارتباطی بین دانش آموزان با مدیر و سایر عوامل اجرایی مدارس هستند که کار پیگیری مشکلات،خواسته ها و نظرات دانش آموزان را به عهده دارند .

حسنعلی عزت‌خواه، رسالت شوراهای دانش آموزی را خطیر و سنگین برشمرد و افزود :آنها باید مدیران و معلمان را برای پیشبرد اهداف در تمامی زمینه ها بویژه در حوزه های آموزشی،تربیتی و پرورشی کمک و یاری کنند.

در ادامه مدیرکل آموزش وپرورش استان در هنرستان شبانه روزی ابن سینا و دبیرستان شبانه روزی معارف شهرستان دنا حضور یافت و با دانش آموزان و عوامل اجرایی این مدارس گفتگو و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی