تاریخ انتشار : جمعه 29 سپتامبر 2023 - 20:18
کد خبر : 25169

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

تابلوی سردرب مدرسه قلعه دختر به نام  شهید والا مقام محمدرضا رزمه  نصب خواهد شد

تابلوی سردرب مدرسه  قلعه دختر به نام  شهید والا مقام محمدرضا رزمه  نصب خواهد شد
آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از نصب تابلوی سردرب مدرسه قلعه دختر به نام شهید والا مقام محمدرضا رزمه خبرداد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت خواه  در واکنش به درج خبری در پایگاههای محلی مبنی بر حذف نام شهید از سردر مدرسه شش کلاسه قلعه دختر در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی گفت:  شهیدان هویت ما هستند و حذف هویت برای یک ملت گران تمام می‌شود. رزم« رزم‌ها» در این مملکت رمز استقلال و آزادی است.

 نام شهید والا مقام «محمدرضا رزمه» بر سردر مدرسه قلعه دختر که با مشارکت خیر گرامی آقای بهادرخان تجدید بنا شده است نگاشته خواهد شد.

سید رضا حسینی نیک مدیر کل  نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز گفت: در مدرسه شش کلاسه قلعه دختر تا امروز هیچ گونه اطلاعی دال بر به نام بودن مدرسه به نام شهید نداشته و با هماهنگی خانواده شهید و خیر تابلو طراحی و نصب خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه نیز گفت: این پروژه در حال تکمیل و هنوز به بهره بهرداری نرسیده و تحویل آموزش وپرورش نشده است و دانش آموزان در مدرسه فعلی در حال فعالیت آموزشی هستند.

فریدون فاطمی زاده افزود: مدرسه شش کلاسه قلعه دختر هم اکنون مهر و کد آن به نام شهید والامقام محمدرضا رزمه است و هیچ تغییری در سال تحصیلی جدید نداشته است و اگر این پروژه تحویل آموزش و پرورش شود قطعا مهر ،کد و تابلوی آن به نام شهید رزمه خواهد بود.

 وی تاکید کرد: این مدرسه قدمت طولانی دارد و نامش هرگز قابل تغییر نیست و هر وقت مدرسه نوساز و در حال کار از طرف اداره کل نوسازی مدارس استان تحویل آموزش وپرورش شود قطعا با مهر ،کد و تابلوی همین شهید والا مقام فعالیت آموزشی ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی