تاریخ انتشار : جمعه 29 سپتامبر 2023 - 13:15
کد خبر : 25161

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

احداث سینما مطالبه جدی جوانان کهگیلویه و بویراحمد است

احداث سینما مطالبه جدی جوانان کهگیلویه و بویراحمد است
آفتاب دنا : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث سینمای یاسوج خواسته مهم و مطالبه جدی جوانان و مردم استان از مسوولان فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، امین درخشان در آیین اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا که با حضور ۱۰ استان کشور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یاسوج برگزار شد افزود: احداث سینما در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواسته به حقی است که سال ها مغفول مانده است.

وی تصریح کرد: از مسوولان انتظار می رود تا برای تحقق این خواسته اقدام انقلابی و جهادی انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انجمن سینمای استان بیش از یک دهه است که بودجه تجهیزات دریافت نکرده، گفت: اختصاص اعتبار برای انجمن سینمای جوان استان از دیگر انتظارات هنرمندان است.

وی با یادآوری اینکه تولید هر فیلم کوتاه بین هشت تا ۱۰ فرصت شغلی موقت ایجاد می‌کند افزود: حمایت از فیلمسازان جوان ضرورت دارد.

درخشان عنوان کرد: همه برگزارکنندگان جشنواره فیلم یاسوج هنرمندان بوده اند که باعث انگیزه بخشی به این قشر فرهیخته شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا-یاسوج وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج)، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در آیین اختتامیه «شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا» از برنامه‌های سفر وزیر بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی