تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آگوست 2023 - 14:25
کد خبر : 24981

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

با برنامه ریزی اصولی و مدون طلسم عقب ماندگیهای گذشته در آموزش وپرورش شکسته می شود

با برنامه ریزی اصولی و مدون طلسم عقب ماندگیهای گذشته در آموزش وپرورش شکسته می شود
آفتاب دنا : معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با برنامه ریزی اصولی و مدون طلسم عقب ماندگیهای گذشته در آموزش وپرورش شکسته می شود که نمونه بارز آن میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور بعد از 44 سال در دولت مردمی ایران قوی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ایمان سبحان نژاد در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه استانی دنا در برنامه خانواده  با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنرگفت: آموزش وپرورش مهمترین و گسترده ترین عرصه جامعه تعلیم و تربیت است و والاترین نقش  را در توسعه ، تعالی و پیشرفت کشور دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس دغدغه مندی مقام معظم رهبری درباره منزلت اجتماعی معلمان و اجرای دقیق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ، نظام رتبه‌بندی به عنوان یک اقدام ماندگار و اثربخش  در دولت سیزدهم اجرایی شد گفت: مسئله آموزش و پرورش رکن اصلی پیشرفت کشور است که بر مبنای سند تحول بنیادین همه باید آموزش و پرورش را برای اجرای مأموریت‌هایش یاری دهند.

وی افزود: طی سفر رئیس جمهوری به استان مبلغ ۹۶۵ میلیارد تومان برای توسعه زیرساختی، برچیده شدن مدارس سنگی و رشد ظرفیت‌ها مصوب شده است.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع  اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به پروژ ه مهر اشاره کرد وگفت: همه اقدامات و تمهیدات با تشکیل کمیته های مختلف پروژه مهر در سطح استان و شهرستانها ومناطق در حال انجام است و به لطف الهی مهری بانشاط را با حضور دانش آموزان و فرهنگیان  در کلاسهای درس آغاز خواهیم کرد.

سبحان نژاد افزود: در پروژه مهر سال گذشته آمورزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.

وی به موفقیتهای آموزش وپرورش و پرورش در دولت سیزدهم اشاره کرد وگفت: بعد از ۴۴ سال امسال برای نخستین بار استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان سی و نهمین دوره از مسابقات دانش آموزی پسران و سی و دومین دوره مسابقات دانش آموزی دختران بود که برگی زرین در کارنامه افتخارات آموزش و پرورش استان در دولت سیزدهم است .

سبحان نژاد افزود: : با برنامه ریزی اصولی و مدون طلسم عقب ماندگیهای گذشته در آموزش وپرورش  شکسته خواهد شد و بستر برای شکوفایی استعدادها و توانمندیهای فرزندان خوب این دیار بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی