تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آوریل 2023 - 8:24
کد خبر : 24271

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت روز ملی رادیو:

تلاشهای ارزنده رادیو دنا درآگاهی بخشی ، ایجاد انگیزه ، امید و همبستگی اجتماعی ستودنی است

تلاشهای ارزنده رادیو دنا درآگاهی بخشی ، ایجاد انگیزه ، امید و همبستگی اجتماعی ستودنی است

آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز ملی رادیو را به دستندرکاران رادیو دنا تبریک گفت: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام حسنعلی عزت خواه به شرح ذیر است. بسم الله الرحمن الرحیم در گاهشمار خورشیدی ایران‌زمین، روز چهارم اردیبهشت، زادروز رسانه همیشه همراه «رادیو»

آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز ملی رادیو را به دستندرکاران رادیو دنا تبریک گفت:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام حسنعلی عزت خواه به شرح ذیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

در گاهشمار خورشیدی ایران‌زمین، روز چهارم اردیبهشت، زادروز رسانه همیشه همراه «رادیو» است، همان رسانه رسایی که سیر «تولّد» تا «تحوّل» آن، موجب ایجاد مسیری جامع و بانی طریقی جاذب در عرصه ارتباطات کشور شده است.

رادیو با بهره مندی از قدرت واژگان، صدا و موسیقی این توانایی را دارد تا مخاطبان خود را با هر سلیقه و جایگاه اجتماعی از آن سوی امواج با خود همراه نماید و از این رو در بین سایر رسانه ها سرآمد است.

فناوری‌های نوین رسانه امروز، فرصت‌های افزون‌تری را برای رسانه‌های شنیداری فراهم آورده است؛ به‌گونه‌ای که نه‌تنها از اهمیت رادیو کاسته نشده، بلکه این رسانه را با ابتکارها و نوآوری‌های جدیدی روبه‌رو ساخته است.

 امروز رادیو در آوردگاه خطیر رقابت با رسانه‌های گوناگون، به مدد ابزارهایی چون ذائقه‌سنجی مخاطب و ایجاد رادیوهای فصلی و تخصصی، قدرت سازگاری‌اش را تعالی بخشیده و از آزمون پیچیده رقابت با سایر رسانه‌ها، سربلند و پیروز بیرون آمده است.

اینجانب ضمن تشکرصمیمانه از همکاری و تعامل خوب معاونت صدای رادیو دنا با آموزش وپرورش ، روز ملی رادیو را به همه مدیران، گویندگان، تهیه کنندگان و تمامی تلاشگران معاونت صدای، صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تبریک وتهنیت عرض نموده و برای همه کسانی که برای آگاهی بخشی ،ایجاد انگیزه ،امید بین مردم  و همبستگی اجتماعی در رسانه گرم و صمیمی رادیو دنا تلاش می کنند آرزوی سلامتی و سربلندی می نمایم.

حسنعلی عزت خواه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی