تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آوریل 2023 - 14:34
کد خبر : 24263

رئیس میز تکریم و پاسخگویی رتبه بندی درآموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

فرهنگیان مستندات خویش را نسبت به نتایج رتبه بندی تا پنجم اردیبهشت ماه درسامانه بارگذاری کنند

فرهنگیان مستندات خویش را نسبت به نتایج رتبه بندی تا پنجم اردیبهشت ماه درسامانه بارگذاری کنند
آفتاب دنا : فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir از قسمت نتایج رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک در بندهای مورد اعتراض خود اقدام نمایند.

رئیس میز تکریم و پاسخگویی رتبه بندی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگیانی که نسبت به نتایج رتبه‌بندی اعتراض دارند تا پنجم اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارک ومستندات خویش را در سامانه my.medu.ir بارگذاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد دانشی نسب با اعلام این خبر گفت:  به منظور رسیدگی عادلانه و قانونمند به اعتراضات فرهنگیان در بحث رتبه بندی ۵ کارگروه تخصصی در اداره کل آموزش وپرورش استان و شهرستانها و مناطق تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پس از اتمام فرصت بارگذاری مستندات و مدارک در سامانه  my.medu.ir با اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش  کار ارزیابی مدارک توسط کارگروهای تخصصی و ارزیابان آغاز خواهد شد گفت: به فرهنگیان عزیز اطمینان می دهم که تمامی مدارک و مستندات با دقت بررسی و تلاش می کنیم حقی ازهیچ معلمی ضایع نشود و هر معلمی به رتبه استحقاقی خویش دست یابد.

 وی در پایان تاکید کرد : فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir ازقسمت نتایج رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک در بندهای مورد اعتراض خود اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی