تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 آوریل 2023 - 0:23
کد خبر : 24246

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش استان خبرداد:

بازدید از ۹۰درصد مدارس مستقل شهرستانها ومناطق کهگیلویه وبویراحمد

بازدید از ۹۰درصد مدارس مستقل شهرستانها ومناطق کهگیلویه وبویراحمد
آفتاب دنا : رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از بازدید 90درصد مدارس مستقل شهرستانها ومناطق کهگیلویه وبویراحمد در سال تحصیلی جاری درسطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد دانشی نسب با اعلام این خبر گفت: با همکاری مدیرکل، معاونت‌ها و بخشهای مختلف اداری آموزش وپرورش استان، ۹۰ درصد مدارس مستقل استان از مهر تا اسفند ماه سال ۱۴۰۱  مورد ارزیابی کارشناسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این بازدیدها با اعزام تیم‌های تخصصی و بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد منطبق بر اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین، برنامه درس ملی، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، شیوه نامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی وزارت متبوع انجام شدگفت: هدف از این بازدیدها تحقق هر چه بهتر اهداف نظام تعلیم و تربیت، ارتقای سطح کیفی عملکرد، شناسایی نقاط ضعف، قوت و قابل بهبود و افزایش سطح رضایت مندی اولیا و دانش‌آموزان است.

دانشی نسب افزود:  بر اساس سند تحول بنیادین، مدرسه، محور نظام تعلیم و تربیت و معلم، رکن اصلی تمام فعالیت هاست که تمام فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس بر اساس شاخصهای تعیین شده مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی در ادامه  از بازدید های نظارتی از مدارس شبانه‌روزی نیز خبرداد و گفت: مدارس شبانه روزی نقش مهمی در ارتقا کیفی فعالیتهای آموزشی و تربیتی  دارند  که توجه  به آنها در راستای خدمات دهی بهتر به دانش آموزان یک ضرورت است.

دانشی نسب افزود: در این بازدید ها مشکلات و نواقص احتمالی  احصا و جهت رفع  آنها   راهکارهای لازم ارایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه قریب به ۳ هزار ۶۰۰ نفر دانش آموز  در مدارس شبانه‌روزی  استان مشغول  تحصیل هستند گفت: بازدید از مدارس شبانه‌روزی  با هدف بررسی فعالیتهای آموزشی،  پرورشی و مالی انجام می گیرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به آدرس shekayat.medu.ir  قابل دسترس برای همه مخاطبان و ذی نفعان تعلیم و تربیت است که همه افراد می توانند شکایات خود را در این سامانه ثبت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی