رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش استان خبرداد:
بازدید از ۹۰درصد مدارس مستقل شهرستانها ومناطق کهگیلویه وبویراحمد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد دانشی نسب با اعلام این خبر گفت: با همکاری مدیرکل، معاونتها و بخشهای مختلف اداری آموزش وپرورش استان، ۹۰ درصد مدارس مستقل استان از مهر تا اسفند ماه سال ۱۴۰۱ مورد ارزیابی کارشناسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این بازدیدها با اعزام تیمهای تخصصی و بر اساس شاخصهای ارزیابی عملکرد منطبق بر اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین، برنامه درس ملی، سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری، شیوه نامهها و بخشنامههای ابلاغی وزارت متبوع انجام شدگفت: هدف از این بازدیدها تحقق هر چه بهتر اهداف نظام تعلیم و تربیت، ارتقای سطح کیفی عملکرد، شناسایی نقاط ضعف، قوت و قابل بهبود و افزایش سطح رضایت مندی اولیا و دانشآموزان است.
دانشی نسب افزود: بر اساس سند تحول بنیادین، مدرسه، محور نظام تعلیم و تربیت و معلم، رکن اصلی تمام فعالیت هاست که تمام فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس بر اساس شاخصهای تعیین شده مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی در ادامه از بازدید های نظارتی از مدارس شبانهروزی نیز خبرداد و گفت: مدارس شبانه روزی نقش مهمی در ارتقا کیفی فعالیتهای آموزشی و تربیتی دارند که توجه به آنها در راستای خدمات دهی بهتر به دانش آموزان یک ضرورت است.
دانشی نسب افزود: در این بازدید ها مشکلات و نواقص احتمالی احصا و جهت رفع آنها راهکارهای لازم ارایه خواهد شد.
وی با بیان اینکه قریب به ۳ هزار ۶۰۰ نفر دانش آموز در مدارس شبانهروزی استان مشغول تحصیل هستند گفت: بازدید از مدارس شبانهروزی با هدف بررسی فعالیتهای آموزشی، پرورشی و مالی انجام می گیرد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به آدرس shekayat.medu.ir قابل دسترس برای همه مخاطبان و ذی نفعان تعلیم و تربیت است که همه افراد می توانند شکایات خود را در این سامانه ثبت کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰