تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 آوریل 2023 - 0:37
کد خبر : 24125

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد:

آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور رسالت مهم و سنگینی بر عهده دارد/ مدرسه قرارگاه تحول و معلم فرمانده  تحول در آموزش وپرورش است

آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور رسالت مهم و سنگینی بر عهده دارد/ مدرسه قرارگاه تحول و معلم فرمانده  تحول در آموزش وپرورش است
آفتاب دنا : نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور رسالت مهم و سنگینی بر عهده دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حضرت آیت الله سید نصیرحسینی  در دیدار نوروزی مدیرکل آموزش وپرورش، معاونین، روسای ادارات وکارشناسان  اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت فرا رسیدن شهاد مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت:  آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور رسالت مهم و سنگینی بر عهده دارد که نیازمند همکاری همه دستگاهاست.

وی با قدردانی از فعالیتهای خوب آموزش وپرورش گفت: آموزش وپرورش با برنامه ریزی اصولی زحمتهای زیادی کشیده و وظیفه به کمال رساندن نسل آینده را برعهده دارد که همه باید آموزش وپرورش را برای رسیدن به اهداف والایش یاری نمایند.

 آیت الله سید نصیرحسینی  افزود: دشمنان ما با استفاده از  بستر فضای فرهنگی  تخریب جوانان ونوجوان ما را هدف قرار داده و سعی در برهم زدن فضای جامعه و بی انگیزگی دانش آموزان دارد که ماباید فضاهای آموزشی شایسته و مناسبی برای دانش آموزان فراهم کنیم تا این هجمه ها  خنثی شود و دانش آموزان با آسودگی خاطر به تحصیل و تهذیب بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به آسیبهای اجتماعی که ازطریق فضای مجازی  به جامعه راه پیدا کرده است بیان کرد: اجتناب از قوم گرایی، جلوگیری از تخلف وجرم اجتماعی وتوجه جدی به قانونگرایی از کارهایی است که آموزش وپرورش دنبال کند  تا دانش آموزان به عنوان سفیر در مدارس به خانواده ها و جامعه انعکاس دهند تا شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی باشیم.

مدرسه قرارگاه تحول و معلم فرمانده  تحول در آموزش وپرورش است

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر وتشکر از همراهی ها و رهنمودهای ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان با آموزش وپرورش گفت:  با برنامه ریزی های اصولی و منظم بر مبنای سند تحول بنیاد آموزش وپرورش و بیانیه گام دوم انقلاب تحول در آموزش وپرورش در دولت سیزدهم آغاز شده است.

 حسنعلی عزت خواه افزود: تحول در آموزش وپرورش یک نیاز مبرم است ،تحولی که مربی و متربی  را به حیاط طیبه و انسان تراز نظام اسلامی رهنمون نماید، تحولی که مدرسه را قرارگاه تحول و معلم را فرمانده  تحول بداند.

وی با بیان اینکه معلمان به عنوان فرماندهان تعلیم وتربیت در قالب جهاد تبیین برای آگاهی بخشی به دانش آموزان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند گفت: دشمنان نقشه های متعددی برای مدارس طراحی کرده بوند که با هوشیاری و بصیرت همه این نقشه ها خنثی شد.

عزت خواه ، به بخشی از موفقیتهای آموزش و پرورش در سال گذشته اشاره کرد وگفت: کسب رتبه اول کنکور سراسری در رشته تجربی ،  کسب مدال طلا درسلولهای بنیادی،کسب دو مدال استعدادهای درخشان،کسب رتبه برتر نهج البلاغه ،کسب ۱۱ مقام در درسهایی ازقرآن ،و کسب رتبه سوم کشوری در توسعه آموزشهای فنی وحرفه ای بخشی از این موفقیتهاست.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب ۳۰۰ رتبه ملی آموزش  وپرورش در سال گذشته  در همه عرصه های علمی ، آموزشی و تربیت بدنی خبر داد وگفت: معاونت های اداره کل آموزش وپرورش استان در همه شاخصها توفیقات خوبی در سطح ملی بدست آورده اند که شایسته تقدیر است.

عزت خواه با اشاره به بکارگیری نیروهای  انقلابی وحزب اللهی در  رأس ادارات وحوزه ستادی اداره کل نیز گفت: ، فضا سازی بعضی ازمنتقدین نیاز به پاسخ منطقی دارد که با تبیین منشور ، ملاکها ومعیارهای انقلابی بودن ما درانتخاب همکاران، میتواند اینها را قانع نماید.

وی در پایان به شعار سال اشاره کرد وگفت: همکاران فرهنگی در اداره کل آموزش وپرورش استان برای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید و فرهنگسازی در این زمینه مقاله و راهکارهای علمی  ارائه خواهند داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی