تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آوریل 2023 - 22:22
کد خبر : 24068

مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفتگوی زنده تلویزیونی:

۱۴ فروردین آغاز فصل جدیدی در بهار تعلیم و تربیت / مدارس کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان و معلمان

۱۴ فروردین آغاز فصل جدیدی در بهار تعلیم و تربیت / مدارس کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان و معلمان

آفتاب دنا : مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۱۴ فروردین مدارس کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان و معلمان هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت خواه در گفتگوی زنده تلویزیونی  با شبکه استانی دنا  با تبریک سال نو و بهار قرآن گفت: همه مدارس

آفتاب دنا : مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۱۴ فروردین مدارس کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان و معلمان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت خواه در گفتگوی زنده تلویزیونی  با شبکه استانی دنا  با تبریک سال نو و بهار قرآن گفت: همه مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از ۱۴ فروردین فعالیت خود را آغاز کرده و کلاس‌های درس نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: با پایان یافتن کار ستادهای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در روز شنبه ۱۲ فروردین، همه مدیران و کادر اجرایی و خدماتی عزیز مدارس سراسر استان ، فضای مدرسه و کلاس های درس را آماده سازی  نموده تا از روز  ۱۴ فروردین آماده استقبال از دانش اموزان و همکاران فرهنگی در سراسر استان بوده و شاهد آغاز فصل جدیدی در بهار تعلیم و تربیت در استان عزیزمان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای حضور با نشاط معلمان و دانش آموزان دیده شده است، ادامه داد: بر اساس اعلام رسمی استانداری استان همه مدارس و سازمان‌ها از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی