تاریخ انتشار : جمعه 31 مارس 2023 - 1:55
کد خبر : 23990

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان خبرداد:

کارگروههای تخصصی در راستای رسیدگی به اعتراض فرهنگیان نسبت به نتایج رتبه بندی در کهگیلویه وبویراحمد  تشکیل شد

کارگروههای تخصصی در راستای رسیدگی به اعتراض فرهنگیان نسبت به نتایج رتبه بندی در کهگیلویه وبویراحمد  تشکیل شد
آفتاب دنا : رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از تشکیل کارگروههای تخصصی جهت رسیدگی به اعتراضات معلمان در رتبه بندی معلمان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، .محمد دانشی نسب در جلسه روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق گفت: لایحه رتبه بندی بعد از ۱۱ سال بر روی زمین مانده بود که در نهایت با همکاری مجلس شورای اسلامی توسط دولت سیزدهم و با همت وزیر آموزش و پرورش به قانون تبدیل شد.

وی افزود: یک طرح هنگامی که به مرحله اجرا می رسد نواقصات آن آشکار می شود،  که اشکالات وارده به نتایج رتبه بندی در بازه زمانی مشخص شده بر اساس مستندات مورد رسیدگی قرار می گیرد.

دانشی نسب با بیان اینکه ثبت اعتراض به نتایج رتبه بندی در سامانه My.medu.ir صورت می گیردگفت: کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری و بررسی اعتراضات معلمان در اداره کل آموزش وپرورش و پرورش استان و شهرستانها و مناطق بر اساس شیوه نامه ابلاغی تشکیل شده است و راهنمایی‌های لازم نیز توسط کارشناسان صورت می گیرد.

 وی تصریح کرد: به منظور رسیدگی و پاسخگویی اعتراضات رتبه بندی کارگروههای آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی، تربیت بدنی و پشتیبانی در اداره کل تشکیل و فعالیت خود را بر اساس دستورالعمل و رسیدگی به اعتراضات در بستر سامانه آغاز خواهند کرد وکارگروه های مذکور در بازه زمانی مشخص اعتراضات را مورد بررسی دقیق قرار خواهند داد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: اعتراضات فرهنگیان در  کارگروههای تخصصی و هیات ممیزی استان بررسی می شود و بر اساس شیوه نامه مواردی که در اختیار استان هست تصمیم گیری و بقیه موارد به وزارت جهت رسیدگی ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبیین نکات مثبت و محاسن رتبه بندی برای  انگیزه بخشی به فرهنگیان در اولویت کاری است گفت: به همه فرهنگیان اطمینان می دهیم  از سطح وزارت تا ادارات کل حقوق آنان به طور کامل پیگیری  خواهد شد و هر همکاری بر اساس مستندات به رتبه واقعی خویش خواهد رسید.

 دانشی نسب در پایان گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا تکریم به معنای واقعی و‌ عملی اتفاق بیافتد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی