تاریخ انتشار : شنبه 7 ژانویه 2023 - 22:52
کد خبر : 23829

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از دبیرستان معارف:

فضای مدارس باید دلنشین ،نشاط آور و در شان و منزلت دانش آموزان باشد

فضای مدارس باید دلنشین ،نشاط آور و در شان و منزلت دانش آموزان باشد
آفتاب دنا : نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فضای مدارس و کلاسهای درس باید دلنشین ،نشاط آور و در شان و منزلت دانش آموزان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، آیت الله سید نصیر حسینی از دبیرستان دخترانه معارف یاسوج بازدید و از نزدیک با حضور در کلاسهای درس با دانش آموزان گفتگو کرد.

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد پس از این بازدید در جلسه انجمن اولیا و مربیان این دبیرستان  با گرامیداشت یاد وخاطره سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: آموزش و پرورش زیربنای ترین دستگاهی است که برای رشد علمی و بالندگی فرهنگی و اجتماعی آینده سازان کشور رسالت خطیری بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه برای آموزش، دانش آموزان باید فضاهای مناسبی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد گفت: فضای کلاس درس باید دلنشین ،نشاط آور و در شان و منزلت دانش آموزان باشد.

    نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: برای ارتقاء کیفیت آموزش واجرای برنامه های ملی ومذهبی در مدارس برنامه ریزی شود تا با همکاری اولیا و مربیان مدرسه شاهد تربیت دانش آموزانی خلاق ،متعهد و مومن در تراز نظام جمهوری اسلامی باشیم.

آیت االه حسینی خواستار گسترش مدارس معارف در استان شد و گفت: رویکرد تربیتی و دینی در همه مدارس باید تقویت شود.

وی با اشاره به مشکل فضای فیزیکی دبیرستان دخترانه معارف یاسوج گفت: مسئولان استانی و آموزش و پرورش برای حل مشکل فضا و راه اندازی خوابگاه شبانه روزی و تجهیزات این دبیرستان تلاش کنند تا کادر مدرسه و دانش آموزان بدون دغدغه به مسائل تربیتی و آموزشی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد از مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد خواست تا برای حل مشکل فضای فیزیکی دبیرستان دخترانه معارف جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان را با دعوت از مدیران کل استانی که می توانند کمک کنند تشکیل دهد و تصمیم گیری کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: مدارس معارف از برترین مدارسی است که بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش برای رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه تلاش مضاعفی دارد.

محمد جمالی آرند ضمن ابراز خرسندی از بازدید نماینده ولی فقیه از مدارس گفت: آموزش و پرورش حامی مدارس دینی خواهد بود و هر کمکی که از آموزش وپرورش بر بیاید برای این مدارس انجام خواهد داد.

وی توسعه مدارس معارف و سایر مدارس وابسته را از سیاستهای آموزش وپرورش دانست و گفت: در صورت حل مشکل فضای خوابگاهی در راستای شبانه روزی کردن این دبیرستان آمادگی کامل داریم.

کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه گفت: دبیرستان معارف اسلامی علاوه بر توجه به بعد آموزشی نقش مهمی در بعد تربیتی دینی دانش آموزان دارد که قطعا مورد توجه آموزش وپرورش استان وشهرستان خواهد بود

مدیر دبیرستان دخترانه معارف یاسوج نیز در این دیدار گزارشی از مشکلات و دغدغه های مدرسه معارف ارائه و خواستار رفع آنها شدند.

گوهر باقرپور ضمن تقدیر از همکاری خوب آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با دبیرستان دخترانه معارف گفت: دبیرستان معارف با رویکرد آموزشی و تربیتی در راه تعلیم وتربیت دانش آموزان گام بر می دارد.

وی نبود فضای آموزشی مناسب را از مشکلات این دبیرستان  دانست و گفت:  انتظار داریم مسئولان استانی، آموزش وپرورش استان وشهرستان در این زمینه ما را یاری نمایند.

در این دیدار چند نفر از اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دخترانه معارف یاسوج  مهمترین مشکل این دبیرستان را نامناسب بودن فضای فیزیکی این دبیرستان دانستند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به دبیرستان معارف اسلامی شدند.

در حاشیه ی این نشست  نماینده ولی فقیه در استان  از نمایشگاه  دلنوشته های دانش آموزان با موضوع سردار سلیمانی،  سردار  دلها بازدید و سرود دختران شهید سلیمانی  توسط دانش آموزان  این دبیرستان  اجرا شد.

در پایان این  بازدید دانش آموزان نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت الله حسینی نماینده  ولی فقیه در استان  و امام جمعه یاسوج اقامه کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی