تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 ژانویه 2023 - 0:45
کد خبر : 23791

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نیازهای جامعه ایثارگری  را با رفتار  توام با کرامت انسانی  مجدانه پیگیری کنید.

نیازهای جامعه ایثارگری  را با رفتار  توام با کرامت انسانی  مجدانه پیگیری کنید.
آفتاب دنا : معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمت در بنیاد شهید که به فرمان حضرت امام تاسیس شد مقدس است و نگاه دولت بسیج امکانات برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی  در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جامعه ایثارگری  نیازمند تکریم است و همه همکاران  در رفتار  خویش کرامت جامعه ایثارگری را حفظ کنند.

وی افزود: بستر سازی برای رشد وتعالی جامعه ایثارگری  و قرار گرفتن در مسیر مرجعیت در جامعه از مهمترین  رویکردهای تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

قاضی زاده هاشمی خطاب به همکاران اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : توفیق خدمت در بنیاد شهید را قدر بدانید و نیازهای جامعه ایثارگری  را با رفتار  توام با کرامت انسانی  مجدانه پیگیری کنید.

وی ، مومن بودن ، مهربان بودن و مقتدر بودن را  سه خصوصیت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران  عنوان کرد و گفت :  برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری از ظرفیت  و امکانات استان بهره جویید و با صبوری و سعه صدر پاسخگوی جامعه هدف باشید.

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران  ، برای حل مشکلات خود رویی جهت سرکشی به جامعه ایثارگری قول مساعد داد و گفت: در زمینه آمبولانس ، تجهیزات اداری و تکمیل مجتمع  توانبخشی  نیز  بررسی و کمک خواهیم  کرد.

وی در پایان گفت: همه در بنیاد شهید خادم مردم هستیم  برای رضایت مندی جامعه هدف تلاش مضاعفی داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز  در این جلسه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع  مقدس و  همه  صحنه ها دین خویش را به انقلاب ادا کرده است و شایسته توجه است.

رضا پارسیان نژاد با بیان اینکه هر چه این استان دارد به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است گفت: جامعه ایثارگران حماسه های بی بدیلی در طول حیات  انقلاب   خلق کردند که هر کدام می تواند سوژه یکی از فیلم های جهانی باشد.

وی گفت: رویکرد و توجه دولت سیزدهم  به جامعه ایثارگری  امید ویژه ای  را بین ایثارگران  بوجود آورده است و سفر حضرتعالی  به استانها نشان  از اهمیت خاص این دولت به حل مشکلات جامعه ایثارگری است.

 پارسیان نژاد با بیان اینکه تیم مدیریتی  استان در راس استاندار  و معاونین و مجموعه ادارات   همراهی و همکاری خوبی با بنیاد شهید دارند گفت: تلاش کردیم در بنیاد شهید جوانگرایی ، شایسته گزینی را مد نظر  قرار دهیم و همه همکاران که عموما از جامعه ایثارگری  هستند با روحیه جهادی و انقلابی  در حال خدمت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه  گفت :  اعتبارات ساماندهی گلزار شهدا در سال گذشته‌  ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان  بود که با حمایت دولت  در سال جاری به ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان   رسید که نشان از نگاه ویژه  دولت به ساماندهی  گلزار شهداست.

وی گفت: مجتمع  توانبخشی و ورزشی ایثار بیش از ۱۷ سال نیمه کاره مانده است که امیدواریم به سفر حضرتعالی این پروژه سریعتر به بهره برداری برسد

وی  گفت: ۷۵ درصد استان کهگیلویه وبویراحمد کوهستانی است که برای سرکشی به خانواده شهدا سیستم خود رویی جوابگو نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی