تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دسامبر 2022 - 15:51
کد خبر : 23681

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

برگزاری گردهمایی دبیرخانه کشوری قرآن ومعارف دوره اول متوسطه در کشور عراق

برگزاری گردهمایی دبیرخانه کشوری قرآن ومعارف دوره اول متوسطه در کشور عراق
آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاري گردهمایی دبیرخانه کشوری قرآن ومعارف دوره اول متوسطه ویژه سرگروههای استانی در کشور عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد جمالی آرند  گفت:  دبیر خانه کشوری قرآن و معارف اسلامی مستقر در استان کهگیلویه و بویراحمد  با همکاری معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و موسسه خیریه رضوان استان کرمان  به منظور آشنایی با مباحث آموزشی و پژوهشی قرآنی گردهمایی دبیرخانه کشوری قرآن ومعارف دوره اول متوسطه  را در کشور عراق برگزار می کند.

 وی  با بیان اینکه این گردهمایی از ۴ دیماه به مدت یک هفته در شهر نجف کشور عراق برگزار می شود گفت:  سرگروههای استانهای مختلف قرآن ومعارف دوره اول متوسطه در این گردهمایی  از حوزه علمیه نجف اشرف  بازدید خواهند کرد.

جمالی افزود: این گردهمای در راستای استفاده از نظرات نخبگان  اساتید و علمای بزرگ شیعه  با هدف توانمند سازی سرگروههای قرآن ومعارف دوره اول متوسطه سراسر کشور در کشور عراق برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان گفت: :این همایش به ابتکار اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش در خارج از کشور برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی