تاریخ انتشار : شنبه 24 دسامبر 2022 - 0:22
کد خبر : 23668

پیام مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته سواد آموزی :

با تشکیل نهضت سواد آموزی افق های روشنی به روی جامعه گشوده شد

با تشکیل نهضت سواد آموزی افق های روشنی به روی جامعه گشوده شد
آفتاب دنا : مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی، هفته سوادآموزی را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه سوادآموزی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، متن پیام حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقراء با اسم ربک الذی خلق

 سوادآموزی از مهمترین شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع بشری و  به‌عنوان حقی از حقوق الهی بشر و از مهمترین و اصلی‌ترین برنامه‌های دین مبین اسلام است که افق‌های روشنی را پیش‌روی انسان‌ها گشوده و موجبات پیشرفت و اعتلای جوامع را فراهم آورده است

در واقع تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی درسایه تدبیر و تفکر دوراندیشانه معمار کبیر انقلاب، بعنوان یکی از مقدس‌ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، در این راستا بوده است.

روز هفتم دی ماه یاد آور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل نهضت سواد آموزی است که با این فرمان ، افق های روشن تری به روی جامعه گشوده شد و حرکتی فراگیر برای یاددهی و یادگیری آغاز گردید که این شور آموزشی در زمره مانا ترین و مقدس ترین آرمان های انقلاب اسلامی، خود را تا کنون نشان داده است.

 به یقین، گام برداشتن در مسیر سواد آموزی سخت، ولی بسیار ارزشمند و دارای اجری معنوی است که با تلاش و مجاهدت های همگانی می تواند بهترین و زیباترین فرصت ها را برای ارتقای همه جانبه ایران سرفراز اسلامی فراهم آورد.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم در آغاز هفته سوادآموزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار این نهضت عظیم و شهدای این عرصه، چهل و سومین سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی و هفته سوادآموزی رابه همه دلسوزان و دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت بویژه دلسوزان حوزه سوادآموزی که برای رسیدن به اهداف والای این سازمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، تبریک عرض نمایم.

  امیدواریم در پناه حق در تحقق اهداف معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهوری تا زدودن کامل بی سوادی از جامعه موفق و سربلند باشیم .

  حسنعلی عزت خواه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی