تاریخ انتشار : جمعه 23 دسامبر 2022 - 11:40
کد خبر : 23602

تجدید میثاق به منظور گرامیداشت هفته سوادآموزی با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا

تجدید میثاق به منظور گرامیداشت هفته سوادآموزی با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا

آفتاب دنا: به منظور گرامیداشت هفته سوادآموزی مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون سواد آموزی و‌ جمعی از همکاران اداری با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای تجدید یاسوج تجدید بیعت کردند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید حمره باقری نژاد معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان

آفتاب دنا: به منظور گرامیداشت هفته سوادآموزی مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون سواد آموزی و‌ جمعی از همکاران اداری با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای تجدید یاسوج تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید حمره باقری نژاد معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه ویراحمد در آیین غبار رویی گلزار شهدای یاسوج گفت: با توجه به روزشمار برنامه های هفته سوادآموزی، امروز کارکنان سوادآموزی و آموزش دهندگان در سطح استان بمنظور تجدید میثاق با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی و امام راحل (ره) و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه دادن راه شهیدان انقلاب اسلامی، به زیارت قبور مطهر شهداء  رفتند.

وی گفت: حوزه سواد آموزی در استان ۱۱ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی نموده است که یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی می داریم و به روح روان آنان درود می فرستیم.

باقری تاسیس نهضت سوادآموزی را از ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ریشه کنی بیسوادی عنوان کرد و بر همکاری همه دستگاهها برای تحقق این هدف مهم تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی