تاریخ انتشار : شنبه 17 دسامبر 2022 - 23:23
کد خبر : 23572

رئیس اداره متوسطه دوم اداره کل آموزش وپرورش استان:

بازدید آموزشی معاونین آموزشی شهرستانها و مناطق کهگیلویه وبویراحمد از استان کرمان

بازدید آموزشی معاونین آموزشی شهرستانها و مناطق کهگیلویه وبویراحمد از استان کرمان
آفتاب دنا : رئیس اداره متوسطه دوم اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید آموزشی معاونین آموزشی شهرستانها و مناطق از استان کرمان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، عباس مفیدی، هدف از از این بازدید را  انتقال  و تبادل تجربیات معاونین آموزشی شهرستانها و مناطق استان در راستای بهبود کیفیت آموزشی و شناسایی نقاط قوت و رفع کاستی های احتمالی در حوزه آموزش عنوان کرد.

وی افزود: معاونین آموزشی شهرستانها و مناطق در بازدید از مدارس شهر های کرمان و ماهان از نزدیک موارد مختلف در مدارس بررسی کردند و از نزدیک با برنامه هاو ایده های ابتکاری مدارس استان کرمان ازجمله مهارت آموزی،خوداتکایی ، کیفیت بخشی آموزشی ،جذب کمک های مردمی در راستای اهداف آموزشی آشنا شدند.

مفیدی افزود: یکی از مواردی که بیشتر در مدارس استان کرمان مشهود بوده و ازعوامل بهبود اجرای برنامه های آموزشی بود ،خلاقیت و ابتکار مدیران مدارس بود که در اکثر فاکتور ها با استان ازنظر پتانسیل و نیروی انسانی در حدیکسان و گاها از آنها جلوتر بودیم.

 وی گفت:  نداشتن خلاقیت و خودکم بینی در بعضی از مدارس استان باعث شده تا شاهد کاستی و عقب افتادن برنامه ها حوزه آموزش در استان باشیم.

رئیس اداره متوسطه دوم اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  افزود: در توازن رشته ای و میانگین رشد سالانه در بعضی از رشته ها در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط مطلوب تری نسبت به استان کرمان داشتیم.

 وی، تامین اعتبار از طریق شرکت ها و موسسات فعال در کرمان جهت رفع ضعفهای آموزشی مدارس  در استان کرمان را از نقاط قوت عنوان کرد و گفت: متاسفانه به این مهم در استان توجه خاصی  نشده که امید می رود با درایت مدیرکل محترم و شورای معاونین نسبت به طرح موضوع در شورای آموزش و پرورش بتوانیم نسبت به جذب اعتبارات اقدام نماییم.

مفیدی در پایان از مدیرکل و معاونین آموزش متوسطه و پشتیبانی اداره کل که شرایط این بازدید را فراهم نمودند و از معاون آموزش متوسطه استان کرمان و مجموعه همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی