تاریخ انتشار : شنبه 17 دسامبر 2022 - 18:12
کد خبر : 23561

جانباز دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه به یاران شهیدش پیوست

جانباز دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه به یاران شهیدش پیوست
آفتاب دنا : یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه به خیل یاران شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید  کامل موسوی اصل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بعد از سال‌ها تحمل درد ناشی از عوارض شیمیایی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت به دیار حق شتافت.

این جانباز صبور و فداکار و  یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس شامگاه ۲۲ آذرماه بر اثر عارضه قلبی و در سن ۶۲ سالگی به دیار حق شتافت.

وی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نقش بسیار موثری در جبهه های جنگ داشت و در بیش از ۱۹عملیات مختلف شرکت کرده بود که رشادتهای زیادی را از خود در این عملیاتها به نمایش گذاشته بود.

پیکر پاک و مطهر این جانباز سرافراز جبهه های دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد  روز پنجشنبه  ۲۴ آذرماه  ساعت ۱۵ در شهر دهدشت تشییع و پس از اقامه نماز در  قطعه صالحین در جوار گلزار شهدای شهرستان کهگیلویه در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش آموزش وپرورش استان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در پیامهای جداگانه ای عروج ملکوتی این یادگار دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

گفتنی است : مراسم سومین و هفتمین روز این جانباز فداکار و صبور روز سه شنبه ۲۹ آذرماه سال ۱۴۰۱  از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد سید الشهدا تل زالی یاسوج  حدفاصل عدل ۱و۲ برگزار خواهد شد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی