تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دسامبر 2022 - 14:09
کد خبر : 23548

مسائل آموزشی و پرورشی مناطق  دیشموک و چاروسا زیر ذربین ارزیابان استانی

مسائل آموزشی و پرورشی مناطق  دیشموک و چاروسا زیر ذربین ارزیابان استانی

رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش استان کهگیلویه وبویراحمد از بازدید ارزیابان استانی از مدارس آموزش وپرورش مناطق دیشموک وچاروسا خبرداد.

به گزارش آفتاب دنا محمد دانشی نسب گفت:  بازدید ارزیابان استانی با هدف بررسی  شاخصهای آموزشی و پرورشی در قالب ۷ تیم به مدت دو روز از مدارس آموزش وپرورش مناطق  دیشموک و چاروسا بازدید و از نزدیک  در جریان آخرین فعالیتها و اقدامات در سال تحصیلی جاری قرار گرفتند.

وی افزود: در این بازدید دو روزه ۳۰ مدرسه مستقل در دیشموک و ۴۰ مدرسه مستقل در چاروسا در  مقاطع مختلف تحصیلی مورد بررسی قرار گرفتند.

 رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش استان کهگیلویه وبویراحمد به شاخصهای ارزیابی اشاره کرد وگفت: این شاخصها بر اساس آخرین اطلاعات و دستورالعمل های وزارتی، که در حوزه هر معاونت، در آموزش وپرورش وجود دارد احصا شده و در این بازیدها مورد بررسی قرار می گیرد.

دانشی نسب افزود: ارزیابی از مدارس در قالب ۱۵ شاخص عمومی واختصاصی و ۷۰ زیر شاخص بیان کرد .  

وی با بیان اینکه پس از این  بازدیدها ارزیابان با حضور رئیس آموزش وپرورش منطقه ،معاونین و کارشناسان گزارش بازدید خویش را ارائه دادند گفت:  خوشبختانه مدیرکل محترم که نگاه خاصی به مقوله ارزیابی در آموزش وپرورش به عنوان بازوی مهم نظارتی دارد در جمع بندی گزارش بازرسان حضور یافت.

 دانشی نسب  در ادامه گفت: ارزیابی از مدارس با هدف اصلاح امور و توجه بیشتر به مسائل آموزشی وپرورشی در شهرستانها ومناطق با رویکرد جدید طی برنامه زمانبندی شده با قوت و قاطعیت دنبال می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی