تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 نوامبر 2022 - 17:49
کد خبر : 23212

هم اندیشی معاونت سواد آموزی با خیرین سوادیار با هدف مردمی کردن سواد

هم اندیشی معاونت سواد آموزی با خیرین سوادیار با هدف  مردمی کردن سواد

آفتاب دنا : جلسه هم اندیشی معاونت سواد آموزی با خیرین سوادیار با هدف بررسی راهکارهای مردمی کردن نهضت سواد آموزی در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: خیرین سواد یار با داشتن ظرفیت هایی چون مقبولیت

آفتاب دنا : جلسه هم اندیشی معاونت سواد آموزی با خیرین سوادیار با هدف بررسی راهکارهای مردمی کردن نهضت سواد آموزی در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.
.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: خیرین سواد یار با داشتن ظرفیت هایی چون مقبولیت مردمی ، ظرفیت اجمتماعی ، مالی ، سیاسی و فرهنگی نقش مهمی در کمک به ارتقا سواد در جامعه دارند.

سید حمزه باقری نژاد با بیان اینکه در این جلسه افرادی به عنوان خیر سواد یار دعوت شده اند گفت : این افراد معتمد و ذی نفوذ و دارای ظرفیت های بسیار خوب سیاسی و فرهنگی هستند که با سواد آموزی استان همکاری خوبی داشته اند.

.وی گفت : خیرین سواد یار با توجه به پتانسیل هایی که دارند می توانند با راهکارهای نو و مناسب برای ریشه کن کردن معضل بیسوادی تلاش و جدیت بیشتری به معاونتسوادآموزیداشته‌باشند.
.
در این جلسه‌ آقای رکان نماینده سازمانهای مردم نهاد در استانداری و خانم غلامی دبیر مجمع خیرین حضرت رقیه ، راهکارها و پیشنهاد های خویش را در زمینه همکاری با معاونت سواد آموزی بیان کردند.
در این جلسه سرکار خانم غلامی به عنوان دبیر کارگروه خیرین سواد یار استان انتخاب شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی