تاریخ انتشار : شنبه 5 نوامبر 2022 - 23:38
کد خبر : 23207

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد:

انجام ۳۰۰بازدید نظارتی از شهرستانها ومناطق آموزش وپرورش برای اجرای مطلوب پروژه مهر/ لازمه سلامت اداری اهمیت دادن به امر نظارت و بازرسی است

انجام ۳۰۰بازدید نظارتی از شهرستانها ومناطق آموزش وپرورش برای اجرای مطلوب  پروژه مهر/ لازمه سلامت اداری اهمیت دادن به امر نظارت و بازرسی است

آفتاب دنا : رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پروژه مهر قریب به ۳۰۰ بازدید توسط کارشناسان حوزه معاونتهای مختلف با محوریت اداره ارزیابی عملکرد از شهرستانها و مناطق برای اجرای مطلوب پروژه مهر انجام گرفت.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب ، محمد دانشی نسب در جمع کارکنان

آفتاب دنا : رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پروژه مهر قریب به ۳۰۰ بازدید توسط کارشناسان حوزه معاونتهای مختلف با محوریت اداره ارزیابی عملکرد از شهرستانها و مناطق برای اجرای مطلوب پروژه مهر انجام گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب ، محمد دانشی نسب در جمع کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان با تشریح فعالیتهای اداره ارزیابی عملکرد گفت: اداره ارزیابی عملکرد درقالب بازدیدهای دوره ای ، موردی وموضوعی کار ارزیابی از مدارس و ادارات در شهرستانها و مناطق را انجام می دهد.
وی افزود: در پروژه مهر در زمان ثبت نام دانش آموزان ۲۰۰ بازدید نظارتی داشتیم و همچنین بیش از ۲۰۰ بازدید دوره ای و موردی در سال تحصیلی از مدارس روستایی، شهری و خوابگاه های شبانه روزی انجام شده و بازخورد این بازدیدها در کوتاه ترین زمان به مناطق و شهرستان برای رفع مشکلات و آسیب ها‌‌‌ ارسال شده است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد ، هدف ارزیابی عملکرد را سنجش، آسیب شناسی و قضاوت درخصوص عملکرد حوزه‌های ستادی و اآموزشی براساس قوانین و مقررات مربوطه با رویکرد معیارهای اثر بخشی، کارآیی و مرتفع نمودن نقاط قابل بهبود به منظور ارتقای کیفیت خدمات دانست و گفت: ارزیابی عملکرد،به سازمانها کمک می کند تا فرایندهایشان را بخوبی بشناسند و به این شناخت برسند که چه چیزی را می دانند و چه چیزی را نمی دانند.
وی گفت: کار ارزیابی مچ گیری نیست بلکه دستگیری است، ارزیابی عملکرد ،مشخص می کند که مشکل در کجاها وجود دارد و کجاها نیاز به بهبود دارد.
دانشی نسب رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و«قانون مداری» را جز سیاستهای دولت مردمی وانقلابی سیزدهم دانست و بر توجه همه واحدهای اداری به شعارهای دولت در آموزش وپرورش تاکید کرد.
وی ، نظارت و بازرسی را یکی از ارکان اساسی مدیریت عنوان کرد و گفت: وجود دستگاه نظارت و بازرسی برای هر سیستم اجرایی امری اجتناب ناپذیر است به‌طوریکه اگر نظارت و بازرسی نباشد درصد خطا ، اشتباه وانحراف از برنامه ها بالا می رود. لذا لازمه سلامت اداری در جامعه اهمیت دادن به امر نظارت و بازرسی و انتخاب سازوکار مناسب، مطابق با مقررات و قوانین برای اعمال نظارت قانونی می‌باشد.
دانشی نسب گفت: بنا داریم با حضور در دل مدارس و بین فرهنگیان زیبایی ها ،ایثار و خلاقیت معلمان را منعکس و به مثابه نور افکنی با روشن کردن تاریکی ها مانع از تصمیمات اشتباه شویم.
دانشی نسب در پایان گفت: شهروندان می توانند در صورت هر گونه انتقاد ،پیشنهاد و یا شکایت می توانند به سامانه شکایات اداره ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به نشانی shekayat.medu.ir ویا تلفن ۳۳۲۲۲۰۳۸-۰۷۴مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی