تاریخ انتشار : شنبه 5 نوامبر 2022 - 23:34
کد خبر : 23204

عیادت نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا و مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از چهره ماندگارفرهنگی حاج محمد تقی خبره

عیادت نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا و مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از چهره ماندگارفرهنگی حاج محمد تقی خبره

آفتاب دنا : نماینده شهرستانهای بویراحمد ، دنا و مارگون  در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از حاج محمد تقی خبره بازنشسته ،پیشکسوت و چهره ماندگارفرهنگی که در بستر بیماری است عیادت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا،  مهدی روشنفکر  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حسنعلی

آفتاب دنا : نماینده شهرستانهای بویراحمد ، دنا و مارگون  در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از حاج محمد تقی خبره بازنشسته ،پیشکسوت و چهره ماندگارفرهنگی که در بستر بیماری است عیادت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا،  مهدی روشنفکر  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان، با حضور در منزل حاج محمد تقی خبره، فرهنگی بازنشسته، بسیجی و از چهره های انقلابی  و فعال سیاسی اجتماعی شهرستان کهگیلویه ضمن گفتگو با وی جویای احوال وی شدند.

حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان  کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار معلمان بسیجی و بازنشستگان فرهنگی را ذخیره‌ها و سرمایه هایی ارزشمند برای نهاد تعلیم و تربیت  دانست و از  تلاشها و زحمات بی بدیل محمد تقی خبره در عرصه تعلیم وتربیت و وحدت و همبستگی نیروهای انقلاب  در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای حاج محمد تقی خبره از خداوند متعال برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ارزوی سلامتی و شفای عاجل برای حاج محمد تقی خبره  به سجایای زیبای اخلاقی و خدمات بی بدیل وی در عرصه تعلیم وتربیت اشاره کرد وگفت: منش ،اخلاق  ،تواضع و مردمی بودن حاج خبره، از وی چهره ای محبوب و دغدغه مند ساخته است که به عنوان یک الگوی رفتاری نزد عامه مردم همیشه از وی به نیکی یاد می شود.

روشنفکر در این دیدار صمیمی ضمن آرزوی سلامت و طول عمر  با عزت برای وی  که سال ها در عرصه فرهنگ ، اجتماع  وسیاست صادقانه و خالصانه خدمت کرد، گفت: در آیات، روایات و آموزه های دینی ما توصیه أکید شده است که قدردان بزرگان و پیشکسوتان خود باشید.

وی از اعلام آمادگی برای پیگیری روند درمان ایشان خبرداد و گفت: هر کمکی لازم باشد برای بهبود سلامی ایشان انجام خواهم داد.

گفتنی است در این دیدار  ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش استان و روسای ادارات حقوقی ، بودجه و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد،  نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا ومارگون و مدیرکل آموزش و پرورش استان را همراهی می کردند.

حاج محمد تقی خبره از فعالان سیاسی اجتماعی و از بازنشستگان فرهنگی است که قریب دوماه است به دلیل دیسک گردن در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود و چند روز قبل ترخیص شد و هم اکنون در شرایط بسیار سختی در حال گذراندن  دوران نقاهت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی