تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 نوامبر 2022 - 18:37
کد خبر : 23121

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد :

دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در ۱۳ آبان حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد

دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در ۱۳ آبان حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد

آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرهنگیان و دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی با هوشمندی ، بصیرت و حضور گسترده وباشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، حسنعلی عزت خواه در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که با حضور شورای معاونین ،رئیس بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان ،نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی و مدیر و معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد گفت: ۱۳ آبان برگ زرین و مقطعی حساس در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که هر ساله فرهنگیان و دانش آموزان با حضور پر شور خود در راهپیمایی  این روز، روحیه استکبار ستیزی خود را به نمایش می گذارند.

وی تاکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور امسال ۱۳ آبان متفاوت تر از همیشه برگزار می شود و باردیگر حماسه ای متفاوت و بی بدیلی در این یوم الله بزرگ خلق خواهد شد و این حضور و حماسه به یادماندنی نشان خواهد داد که دشمن نمی تواند خللی در اراده ملت ایران ایجاد کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به پیام  راهپیمایی روز ۱۳ آبان بیان کرد: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده قاطبه مردم بویژه دانش آموزان و فرهنگیان نسبت به سال‌های گذشته می‌تواند بار دیگر سبب ناامیدی دشمنان نظام اسلامی شود و از سوی دیگر دشمن بسیار تلاش می‌کرد در مدارس و دانشگاه ها حاشیه ایجاد کند که با حضور حماسی دانش آموزان و دانشجویان فهیم همه توطئه‌های دشمنان در این زمینه خنثی خواهد شد.

عزت خواه خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان یادآور فریادهای حق جویانه امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی بود و هر سه اتفاق تاریخی که در این روز رخ داده ، نشانگر استقامت پایداری و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان است.

 عزت خواه در پایان ، مردم ولایتمدار  استان کهگیلویه وبویراحمد به خصوص  فرهنگیان و دانش آموزان را به حضور پرشور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد و گفت: به لطف الهی و موقعیت شناسی امسال نیز همانند همیشه، دانش آموزان و فرهنگیان فهیم و کهگیلویه وبویراحمدی حضور گسترده ای در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه خواهند داشت و قطعا این حماسه بی بدیل پایانی بر فتنه انگیزی دشمنان و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی