تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آوریل 2019 - 8:05
کد خبر : 11873

مدیران استان برای جبران خسارات ناشی از سیل اخیر در کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند

مدیران استان برای جبران خسارات ناشی از سیل اخیر در کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از آسیب های سیل در حوزه راه های استان بوده است، گفت: عملکرد مدیران در مدیریت سیل استان مطلوب بود اما می طلبد برای جبران خسارات پیش آمده بیش از پیش تلاش کنند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، علی محمد

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از آسیب های سیل در حوزه راه های استان بوده است، گفت: عملکرد مدیران در مدیریت سیل استان مطلوب بود اما می طلبد برای جبران خسارات پیش آمده بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، علی محمد احمدی در مصاحبه خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور برای بررسی وضعیت خسارت سیل به استان، اظهار داشت: امروز به همراه وزیر راه و شهرسازی از برخی طرح ها، پروژه ها، راه ها، زیرساخت ها، روستاها و فضاهایی که در سیل اخیر آسیب دیده بودند بازدیدی انجام شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نماینده ویژه رئیس جمهور از چارچوب خساراتی که در اثر موجب اول بارش ها به استان وارد شده بود مطلع شدند و پس از آن نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بامحوریت موضوع خسارات سیل و با حضور مدیران حوزه بحران و نمایندگان مردم استان در مجلس، برگزار شد.

وی افزود: در این نشست گزارش ها و اطلاعاتی در خصوص پیامدهای سیل از سوی مسئولان در استان ارائه شد.

احمدی بیان کرد: تاکنون حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت های استان خسارت وارد شده است و نسبت به جمع بندی نهایی این خسارت ها در اسرع وقت اقدام و عمل می شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت نیز به کار ما در این خصوص سرعت داده و طرح هایی برای هزینه های ضروری را در اختیار ما قرار داده است.

 

احمدی با بیان اینکه امید است این سفر پرخیر و برکت باشد، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از آسیب های سیل در حوزه راه های استان بوده است.

 

وی عنوان کرد: از همه مدیران و مسئولان که برای ایجاد خسارت کمتر به استان تلاش کردند تقدیر می کنم و امیدواریم شاهد برکت این بارش ها در رشد استان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی