تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فوریه 2019 - 19:09
کد خبر : 11404

افتتاح ۲۱۰ پروژه با اعتبار۳۰ میلیارد تومان در بخش صنعت در دهه ی فجر

افتتاح ۲۱۰ پروژه با اعتبار۳۰ میلیارد تومان در بخش صنعت در دهه ی فجر

آفتاب دنا: مدیر هماهنگی امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۲۱۰ طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور طی دهه فجر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از مهر،ایرج موفق عصر چهارشنبه در آیین افتتاح چند پروژه بخش صنعت کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ۲۱۰ ‌پروژه

آفتاب دنا: مدیر هماهنگی امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۲۱۰ طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور طی دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از مهر،ایرج موفق عصر چهارشنبه در آیین افتتاح چند پروژه بخش صنعت کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ۲۱۰ ‌پروژه از حدود ۵۷۷ پروژه بخش صنعت کشور برای افتتاح در دهه فجر انتخاب شده است.

موفق با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری پروژه های هدف ۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: این پروژه ها اشتغال زایی ۲۵۰۰۰ نفری را محقق خواهد کرد.

وی به افتتاح پروژه های بخش صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر اشاره کرد و ابراز داشت: ۲۱۰ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در بخش صنعت این استان طی دهه فجر افتتاح می شود.

موفق افزود: این پروژه ها اشتغال زایی ۱۲۰ نفری را محقق خواهند کرد.

مدیر هماهنگی امور استان های وزارت صنعت، گفت: همچنین در حوزه تفویض اختیارات که در گذشته به عنوان دغدغه بود، اقداماتی عملیاتی شده است.

موفق گفت: اختیار در حوزه کارگروه ستاد تسهیل و در بخش شورای معادن و تنظیم بازار به استاندار تفویض شده است.

موفق خاطرنشان کرد: در خصوص ثبت سفارش و تخصیص مسائل ارزی نیز تفویض اختیار به سازمان های صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی