تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 سپتامبر 2018 - 18:02
کد خبر : 10120

قهرمانی دانش آموزان پسر گچساران در طرح ملی دادرس

قهرمانی دانش آموزان پسر گچساران در طرح ملی دادرس

آفتاب دنا :سید ظهیر الدین پورالحسینی گفت: ششمین قهرمانی دانش آموزان پسر گچساران در طرح ملی دادرسدوره طرح ملی دادرس در بخش پسران با شرکت ۱۴ تیم از ۱۴ استان کشور به مدت ۴ روز در بندرانزلی برگزار شد.

آفتاب دنا :مدیر آموزش و پرورش گچساران از  قهرمانی تیم ۱۴ نفره دانش آموزان پسر مدرسه شهید بهشتی  گچساران در طرح ملی دادرس خبر داد.

سید ظهیر الدین پورالحسینی گفت: ششمین قهرمانی دانش آموزان پسر گچساران در طرح ملی دادرس دوره طرح ملی دادرس در بخش پسران با شرکت ۱۴ تیم از ۱۴ استان کشور به مدت ۴ روز در بندرانزلی برگزار شد.

وی افزود: تیم ۱۴ نفره دانش آموزان پسر شهید بهشتی گچساران موفق شد در این دوره از مسابقات در چهارآیتم دو مدال طلا و دو مدال نقره کسب کند و قهرمان کشور شود.

پورالحسینی خاطرنشان کرد:تیم های کرمان وخراسان رضوی دوم و سوم شدند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران  در ادامه گفت:حمل مصدوم، پناهگیری، خروج ایمن، بانداژ، پانسمان و اطفاء حریق از مهمترین سرفصل‌های این دوره از مسابقات بود.

پورالحسینی افزود:پیش از این هم تیم دانش اموزی دختران مدرسه شهید احمد کاظمی توانسته بود در این مسابقات مقام دوم کشور را کسب کنند.

استقبال مسئولین آموزش و پرورش از افتخار آفرینان طرح دادرس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران  مدیر آموزش و پرورش و جمعی از معاونان و کارشناسان اداری و مسئولین هلال احمر از تیم دارس دبیرستان شهید احمد کاظمی که موفق شد مقام دوم کشوری را کسب نماید استقبال نمودند. گفتنی است جمعی از اولیای دانش آموزی در این مراسم حضور داشتند.

بازدید دکتر تاجگردون از میز خدمت آموزش و پرورش گچساران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران به همراه رحیمی فرماندار شهرستان از میز خدمت آموزش و پرورش بازدید نمود. سید ظهیر الدین پورالحسینی  مدیر آموزش وپرورش گچساران در این بازدید گزارشی از روند اجرایی و اقدامات صورت گرفته ارائه داد. دکتر تاجگردون از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش شهرستان گچساران تقدیر و تشکر نمود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی