تاریخ انتشار : شنبه 18 آگوست 2018 - 15:02
کد خبر : 10057

لزوم استفاده ازهمه ظرفیتهای استان برای ساماندهی فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان/حمایت همه جانبه استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دانشگاه فرهنگیان

لزوم استفاده ازهمه ظرفیتهای استان برای ساماندهی فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان/حمایت همه جانبه  استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دانشگاه فرهنگیان

دکتر علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار گفت : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به زودی در نشستی با حضور دستگاههای متولی به بررسی مشکلات و نیازمندیهای این دانشگاه خواهد پرداخت

IMG-20180815-WA0006آفتاب دنا : معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان کشور از حمایت همه جانبه  استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دانشگاه فرهنگیان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،دکتر علی خاکی در جریان سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد به منظور بررسی وضعیت فضاهای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان که در زلزله های اخیر سال جاری دچار آسیب شده بودند با دکتر علی محمد احمدی استانداراین استان دیدار کرد.

وی در این دیدارکه در فضایی صمیمی در محل استانداری کهگیلویه وبویراحمد انجام شد از حمایتهای همه جانبه مسئولان استانی از دانشگاه فرهنگیان تقدیر کرد وگفت: رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت انسان‌هایی است که به طور مستقیم در تربیت نیروی انسانی جامعه و نسل‌های آینده نقش خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان با اشاره به آسیب جدی ساختمانهای دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد و لزوم آماده سازی فضاهای آموزشی جهت تحصیل دانشجویان در آغاز سال تحصیلی  از استاندار خواست از همه توان و ظرفیتهای استان برای ساماندهی فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان استفاده کنند.

حمایت همه جانبه  استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دانشگاه فرهنگیان

IMG-20180815-WA0013استاندار  کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار صمیمی حمایت از دانشگاه فرهنگیان را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد وگفت: دانشگاه فرهنگیان محل تربیت معلمان و آموزگارانی است که با جان و دل به حوزه علم و فرهنگ در جامعه کمک می کنند.

دکتر علی محمد احمدی  افزود: این دانشگاه جزو دانشگاههای متعهدی است که در راستای ایجاد تحول و شگرف در نظام آموزشی تغییر ایجاد می کند.

وی نوسازی و بهسازی ساختمانهای فرسوده و قدیمی این دانشگاه را خواستار شد و از معاون دانشگاه فرهنگیان کشور خواست که در صورت تخصص بودجه در سطح کشور برای این موضوع حتما استان نیز کمکهای خوبی خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: حتما نوسازی مدارس استان با ورود به این موضوع در خصوص ترمیم ،بازسازی و بهسازی این دانشگاه پیش قدم خواهد شد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار مامور پیگیری مشکلات و نیازمندیهای دانشگاه فرهنگیان

استاندار کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه گفت : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به زودی در نشستی با حضور دستگاههای متولی به بررسی مشکلات و نیازمندیهای این دانشگاه خواهد پرداخت

احمدی درپایان از حمایت همه جانبه از دانشگاه فرهنگیان خبرداد وگفت : سعی کنید با ایجاد تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد به صورت موقت برخی از فضای آموزشی این دانشگاه را اجاره کرده تا در این فرصت بتوان نسبت به بهسازی و مقاوم سازی یا فرصت برای خرید ساختمان و خوابگاه اقدام کرد.

تعامل خوب دانشگاه فرهنگیان با مجموعه مدیریتی استان

دکتر نوروزهاشمی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد نیزدراین دیدارگزارشی از وضعیت دانشگاه فرهنگیان ارائه کرد و از حمایتهای همه جانبه استاندار در توجه خاص به مسائل دانشگاه فرهنگیان تقدیر کرد.

هاشمی از تعامل خوب دانشگاه فرهنگیان با مجموعه مدیریتی استان و شخص استاندار خبر داد وگفت: امیدواریم با تعامل ،همفکری و هم افزایی بتوانیم در راستای حل مشکلات ساماندهی فضای فیزیکی دانشگاه گام برداریم تا دانشجویان بدون دغدغه در محیطی پویا و بانشاط به تحصیل خود ادامه دهند.

وی حضور دکتر خاکی  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان کشور در استان را میمون ومبارک دانست وگفت: با توجه به مستهلک بودن پردیس های دانشگاه فرهنگیان انتظار داریم در این زمینه در سطح ملی نیز دانشگاه فرهنگیان استان دیده شود.

IMG-20180815-WA0019

IMG-20180815-WA0016

IMG-20180815-WA0013

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی