تاریخ انتشار : شنبه 5 می 2018 - 18:04
کد خبر : 9303

۷۸۰میلیاردریال خسارت ناشی از زلزله به ساختمان هاو زیرساخت های شهرستان های بویراحمدودنا

۷۸۰میلیاردریال خسارت ناشی از زلزله به ساختمان هاو زیرساخت های شهرستان های بویراحمدودنا

آفتاب دنا:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پنج هزار واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله هفته گذشته در شهرهای یاسوج و سی سخت شناسایی شده که براساس برآورد‌ها بین ۱۰ تا ۳۰ درصد خسارت دیده‌اند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از تسنیم، عزیز فیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

indexآفتاب دنا:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پنج هزار واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله هفته گذشته در شهرهای یاسوج و سی سخت شناسایی شده که براساس برآورد‌ها بین ۱۰ تا ۳۰ درصد خسارت دیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از تسنیم، عزیز فیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶ کارگروه متشکل از ۲۰ کار‌شناس بنیاد مسکن روزهای پنجشنبه و جمعه کار شناسایی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله را انجام دادند.

وی با بیان اینکه پس از انجام عملیات میدانی و برآورد خسارت برای حمایت دولت از ساکنان این واحدهای مسکونی اقدام‌های لازم انجام می‌شود، عنوان کرد: با تلاش کارکنان آبفای شهری آب مادوان و مهریان که بر اثر آسیب دیدگی شبکه آب قطع بود روز گذشته وصل شدند.

فیلی با تاکید بر اینکه تلاش برای وصل آب مناطق روستایی ادامه دارد و هم اکنون در مراحل پایانی است، ادامه داد: آب مناطق روستایی که بر اثر زلزله روز چهارشنبه قطع شده بود تا عصر امروز به شبکه متصل می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: زمین لرزه ۵٫۲ ریشتری صبح چهارشنبه ۱۲۱۲ اردیبهشت ماه ۷۸۰ میلیارد ریال به ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های شهرستان‌های بویراحمد و دنا خسارت وارد کرده است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی