تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 می 2017 - 22:09
کد خبر : 7129

انصراف کاندیدای جوان شورای شهر یاسوج

انصراف کاندیدای جوان شورای شهر یاسوج

آفتاب دنا:سید عنایت اله موسوی نامزد جوان شورای شهر یاسوج طی بیانیه ای از ادامه رقابت های انتخابات انصراف داد متن بیانیه ایشان به شرح زیر است به نام خدای زیبائی‌ها « والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون » مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانتها و پیمانهایشان وفادارند. شهروندان عزیز و شریف شهر یاسوج؛

photo_2017-05-16_22-00-59آفتاب دنا:سید عنایت اله موسوی نامزد جوان شورای شهر یاسوج طی بیانیه ای از ادامه رقابت های انتخابات انصراف داد متن بیانیه ایشان به شرح زیر است

به نام خدای زیبائی‌ها
« والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون » مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانتها و پیمانهایشان وفادارند.
شهروندان عزیز و شریف شهر یاسوج؛
با سلام و احترام
آنگونه که استحضار دارید در آستانۀ آزمونی دیگر در مسیر تداوم و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته و دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی  شهر و روستا را در برهه‌ای حساس از زمان در پیش رو داریم. انتخاباتی که تجلی حضور، مصداق واقعی خلق حماسه سیاسی، عرصه تحقق اراده ملت در تعیین سرنوشت خویش و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی است.
امید آنکه با دو نگاهِ حضور حداکثری و انتخاب اصلح، به تأسی از آیۀ شریفۀ « إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ» خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند (سورۀ رعد آیه۱۱)، با حضور پرشکوه، با نشاط، هوشمندانه  و انتخابگر، سرنوشت خود را آنگونه که صلاح می‌دانید رقم بزنید. و به توصیۀ معمار کبیر انقلاب عمل نموده که می‌فرماید: «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم». و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم که فرموند: «ملّت عزیز ما با شوق و انگیزه وارد بشوند؛ بدانند که سرنوشت کشور دست آنها است، و سعادت این ملّت بستگی دارد به انتخاب آنها؛ هم به اینکه فرد شایسته را انتخاب کنند، هم به اینکه اصلاً وارد مرحله‌ی انتخاب بشوند؛ خود این ورود در مرحله‌ی انتخاب، تأثیر دارد در سعادت کشور». باشد که بر پایه این حضور شکوهمند روح بلند امام عظیم‌الشأن و شهدائ گرانقدر شاد گردد.
انتخابات فرصت بی نظیری برای برداشتن گام های بلند در توسعه و آبادانی کشور و شورای شهر عصاره ی اندیشه های توانمند و مجمع انسان های علاقه مند به اتخاذ تصمیمات درست برای پیشرفت شهر است.
شهر زیبای یاسوج سالهاست که از رهگذر تکاپوهای قبیله ای و گروهی، نتوانسته است بار خود را از این فرصت بر بندد و هم چنان تابلوی عدم توسعه یافتگی شهری بر سر در آن خود نمایی می کند.
اینجانب سید عنایت اله موسوی اصل  همه ی انگیزه ، توان ، تجربه و تخصص خود را در طبق اخلاص نهاده بودم تا گام های بلندی برای گذر از رنج محرومیت به سمت عمران و آبادانی این شهر بردارم و آن چنان که شایسته ی تاریخ و فرهنگ این شهر است، اعتبار و اعتلای این شهر را به جایگاهی که شایسته ی آن است برسانم.
متأسفانه نهادینه شدن روش های ناصواب در جلب آراء مردم و به بار ننشستن وعده های انتخاباتی دوره های گذشته، مانع از آن شد که پیام حضور خود را به آحاد مردم شریف این شهر برسانم و این باور را به اذهان عمومی بقبولانم که می توان با تکیه بر تخصص و با استفاده از روش های مدرن، گام های مؤثری را در کوتاه ترین زمان ممکن برای توسعه و ترقی این شهر برداشت.
بنابراین مصلحت را در آن دیدم با توجه به تعدد کاندیداهای موجود در این دوره و همچنین برخی افراد و جریانهایی که برای کسب قدرت به هر وسیله ای متوسل می شوند و علی رغم میل باطنی، با توجه به شناخت از توانمندی ها و تخصص خود، از کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج اعلام انصراف می نمایم و مدعیان پر تعداد خدمت رسانی را در محکمه ی خرد جمعی این مردم شریف در معرض گزینش قرار دهم. باشد که این اقدام بنده، سرمشقی باشد برای همه ی کسانی که داعیه ی حضور صادقانه در صحنه ی خدمت به مردم را دارند اما در مقام عمل جز خودخواهی و تکبر و منفعت اندیشی گامی بر نمی دارند.
ﺍﺯ همه همکاران،وابستگان و دوستان و آحاد مردم شریف شهر یاسوج ﻛﻪ ﺑﻨﺪﻩ ﺭﺍ ﻗﺎﺑﻞ ﺩﺍﻧﺴﺘﻪ ﻭ ﻗﺒﻮﻝ ﺯﺣﻤﺖ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺭﺍ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎﻧﺐ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﻛﻤﺎﻝ ﺗﺸﻜﺮ ﻭ ﻗﺪﺭﺩﺍﻧﻲ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﻛﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﻢ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻣﺤﺒﺖ ﻭ ﺯﺣﻤﺖ ﻧﻤﺎﻳﻢ.
ﺿﻤﻦ ﺗﺸﻜﺮ ﺍﺯ ﻫﻤه عزیزان ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﻲ ﺑﻨﺪﻩ ﺭﺍ ﭘﺬﻳﺮﺍ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻤﮕﻲ ﻃﻠﺐ ﺣﻼﻟﻴﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺑﻨﺪﻩ ﻋﻠﻴﻪ ﻳﺎ ﻟﻪ ﻫﻴﭻ ﻛﺎﻧﺪﻳﺪﺍﻳﻲ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺣﺎﻣﻴﺎﻥ ﺑﻨﺪﻩ ﻣﺨﺘﺎﺭﻧﺪ ﻫﺮ ﻛﺴﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺍﺻﻠﺢ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﺭﺍﻱ ﺩﻫﻨﺪ.
در پایان ﺍﺯ ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻧﻈﺎﺭﺕ ‏(ﻣﺮﮐﺰﯼ ، ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ‏) ، ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ، ﻣﺮﺍﺟﻊ ﭼﻬﺎﺭﮔﺎﻧﻪ ‏( ﺩﺍﺩﮔﺴﺘﺮﯼ، ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ، ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ، ﺛﺒﺖ ﺍﺣﻮﺍﻝ ‏) ﻭ ﻫﻤﻪ ﺩﺳﺖ ﺍﻧﺪﺭﮐﺎﺭﺍﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﮐﻤﺎﻝ ﺳﭙﺎﺱ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ.

با احترام
سید عنایت اله موسوی اصل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی