تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 ژانویه 2017 - 19:17
کد خبر : 6661

بازدید دانش آموزان منتخب هوافضا و رباتیک از ایستگاه هلیکوپتری فرودگاه گچساران

بازدید دانش آموزان منتخب هوافضا و رباتیک از ایستگاه هلیکوپتری فرودگاه گچساران

،سید ظهیرالدین پورالحسینی گفت: دانش آموزان منتخب هوافضا و رباتیک مدارس آزادگان و شهدای صنعت نفت از ایستگاه هلیکوپتری فرودگاه گچساران بازدید و از نزدیک در جریان فرآیند آماده سازی و پرواز عملیاتی هلیکوپتر این شرکت قرار گرفتند

نسیم دنا :مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران از بازدید دانش آموزان این شهرستان از ایستگاه هلیکوپتری فرودگاه گچساران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،سید ظهیرالدین پورالحسینی با اعلام این مطلب گفت: دانش آموزان منتخب هوافضا و رباتیک مدارس آزادگان و شهدای صنعت نفت از ایستگاه هلیکوپتری فرودگاه گچساران بازدید و از نزدیک در جریان فرآیند آماده سازی و پرواز عملیاتی هلیکوپتر این شرکت قرار گرفتند.

وی بازدید های علمی برای دانش آموزان را در عصر کنونی یک ضرورت دانست وگفت: بازدیدهای علمی باعث می شود تا روح خلاقیت وابتکار در دانش آموزان برای حرکت در مسیر علم ودانش تقویت شود .

پورالحسینی به اهمیت بازدیدهای علمی اشاره کرد و اظهارداشت: در بازدید های علمی دانش آموزان با مشاهده واقعیتها می توانند مفاهیمی را که در در کلاس مورد بحث قرار می گیرد بهتر در ذهن خود بپرورانند و معلم می تواند با استفاده از این شیوه ، کنجکاوی فراگیران را درباره موضوعی خاص بر انگیزد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری مسابقه قصه گویی در دبستان شاهد این شهرستان خبرداد وگفت: مسابقات قصه گویی دانش آموزان دبستان شاهد بعد از یک هفته با تجلیل از  قصه گویان برتربه پایان رسید.

پورالحسینی  افزود: دراین مسابقات دانش اموزان با ذکر داستانها و قصه های ملی ،مذهبی و متناسب با سن و سال دانش آموزان مدرسه ، هنر و ذوق ادبی خود را  به نمایش گذاشتند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی