تاریخ انتشار : جمعه 28 اکتبر 2016 - 9:09
کد خبر : 6340

برخورد با متخلفین فرار مالیاتی در اولویت قرار گیرد

برخورد با متخلفین فرار مالیاتی در اولویت قرار گیرد

حضرت آیت الله ملک حسینی در این دیدار ، اقدام به فرار مالیاتی را امری نکوهیده و ناشایست عنوان و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این نوع مفاسد اقتصادی، باید برخورد با متخلفین دانه درشت، در اولویت قرار گیرد.

نسیم دنا : مدیرکل و جمعی از کارکنان امور مالیاتی استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند . نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ، اقدام به فرار مالیاتی را امری نکوهیده و ناشایست عنوان و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این نوع مفاسد اقتصادی، باید برخورد با متخلفین دانه درشت، در اولویت قرار گیرد.

26182

حضرت آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه تکیه بر اقتصاد مبتنی بر مالیات یکی از راهبردهای اصلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است اظهار داشت: این راهبرد اقتصادی با شفاف سازی مالی که زیربنای سلامت نظام مالیاتی است، عملیاتی می شود و شفاف سازی مالیاتی خود مستلزم اعتماد سازی دو سویه بین شهروندان و دستگاه مالیاتی استان است.

وی همچنین، داشتن وحدت رویه در برخورد قانونی با بنگاه های اقتصادی و اصناف را از عوامل مؤثر در تمکین شهروندان به امر مالیات دانست و بیان کرد: مجموعیه مالیاتی استان باید با احترام و عاری از هرگونه تبعیض با استفاده از بخشودگیهای قانونی در جهت جلب رضایت هم استانیها تلاش کند و از سویی دیگر شهروندان نیز باید با صداقت در خود اظهاری درآمد وتمکین به امر مالیات در پرداخت دین خود به کشور جدی باشند.

حضرت آیت الله ملک حسینی با اشاره به شرایط نا مطلوب اقتصادی در استان تاکید کرد: منابع و تسهیلات بانکی باید در اختیار افراد متعهد و شایسته قرار گیرد تا با فعالیت سالم و صادقانه ی اقتصادی و با ایجاد اشتغال و حفظ ثروت عمومی، به رونق و توسعه ی استان کمک کنند.

تعامل با مؤدیان مالیاتی و حمایت از بنگاه های اقتصادی از اولویتهای اداره کل امور مالیاتی استان است

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به روند اجرای طرح جامع مالیاتی در استان گفت، این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی و با اهداف بزرگی چون شفاف سازی مالیاتی، تحقق عدالت مالیاتی، تسهیل فرایند خدمات رسانی به مؤدیان مالیاتی و مستند و مستدل سازی نحوه تشخیص، محاسبه و وصول مالیات اجرا شده است .

محمد علی  غفاری تعامل با مؤدیان مالیاتی و حمایت از بنگاه های اقتصادی استان را از اولویتهای اداره کل امور مالیاتی بر شمرد و اضافه کرد: در این مسیر با استفاده از معافیت های قانونی و بخشودگی های ممکن حمایت های لازم از این فعالان اقتصادی به عمل خواهد آمد که در این راستا مهلت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش مؤدیان حقوقی و حقیقی تا پایان سال تمدید شده است.

غفاری با بیان اینکه طرح جامع مالیاتی تا پایان سال جاری به طور کامل در استان اجرایی می شود، افزود: در این طرح با راه اندازی سیستم یکپارچه نظام مالیاتی و اتصال به سیستم خدمات رسانی دستگاه های اجرایی، فرآیند ارائه ی خدمات به مؤدیان تسهیل و تسریع می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی