تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مارس 2023 - 20:36
کد خبر : 23892

معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

پیام  نوروز و بهار طبیعت پویایی، بیداری و تحول است

پیام  نوروز و بهار طبیعت پویایی، بیداری و تحول است
آفتاب دنا : معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن نوروز 1402 را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام ایمان  سبحان نژاد به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدای بهارآفربن

بهارآفرین را هزار آفرین

نغمه ی دل انگیز بهار ، آرام آرام به گوش می رسد ، باغ ها و مرغزار ها ، حریر قشنگی از تار و پود ِ امید و روشنی بر تن نموده و رستاخیز ِ طبیعت ، جلوه ای اعجازانگیز از قدرت آفریدگار بزرگ را به اکران گذاشته است .

قلم ِ شگفت و شگرف طبیعت با خطی رنگین از جنس بهار در کلاس روزها ، کتاب پرراز و رمز ِ آفرینش را تدریس می نماید .تا چشمانمان کار می کند ، همه جا بخشش است و نو آموختن . و این نبخشیدن است که ما را از برداشتن گام های بزرگ باز می دارد .

واین خوب بودن ، خوب دیدن و خوب خواستن است که تازگی و طراوت را در ورای صورت ِ کلمات ِ تقویم ، تقدیر و تدبیر ، حکیمانه و  هنرمندانه رقم و ورق می زند .

و این ترنم دلکش ِطبیعت است  ،که همگان را به تامل ، تحول و درس آموزی فرا می خواند و نَوشدن و نَو خواستن را با خطی ممتد از ابدیت به درون سفرنامه ی معنوی دلها روایت و حکایت می کند .

شما معلمان عزیز ؛ این میراث داران حقیقی فرهنگ بیداری و اگاهی بخشی جامعه که با نقش آفرینی بی بدیل خویش دستانتان را جز برای تقسیم کردن بیرون نمی آورید ، شایسته و بایسته است تا پیام نوروز و بهار را که  پیام پویایی، بیداری و تحول است با اخلاق و اخلاص در زمین ذهن جامعه ودانش آموزان آبیاری و بارور بفرمایید.

به حقیقت عیدانه و دُردانه ی مکتب حقیقت یاب ِ یادگیری _ یاددهی شما اندیشمندان به عنوان پژواک و انعکاس ِ سخن رسول و امین خدا ، همان کلام سیراب سازی است که دانش آموزان را در مسیر حق هدایت و‌ حمایت می کند .

وظیفه ی شما عزیزان ، نشاندن نهال اخلاق و اخلاص در مسیر جاده ی رنگین معنویت است . و این نَوشدن در رسالت رویش و رویاندن  کلاس و کلام شما سرودنی ، ستودنی و تحقق پذیر است .

ضمن تشکر وافر از تلاش های بی وقفه ی همکاران گرانسنگم ، پیشاپیش عید نوروز و آغاز سال ۱۴٠۲ را محضرارزشمند جامعه بزرگ فرهنگی و دانش آموزی استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد صمیمانه تبریک عرض نموده و در نیایش ِ خاص و خالص همگام با نمایش طبیعت از صاحب حقیقی نجوای «یا مدبر لیل و النهار » در سایه ی عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه )   طلب بارش باران امید ، شادی و وحدت را برای همگان مسئلت می دارم.

آرزومندم در سال جدید در پرتو همت،حکمت، وحدت و افق ِ نگاه بلندتان با تحقق ایده ها و طرح های ماندگار  سرافرازی و سربلندی و شکوه ِ کشور عزیزمان را در تمام ابعاد به تماشا بنشینیم .

«🌱هوالجمیل ، خدا را قسم می دهم به برکت ایام،  چهار فصل زندگیتان پرشکوفه،خوب  و بهاری باد 🌱» ان شاءلله 

ایمان سبحان نژاد

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی