تاریخ انتشار : شنبه 31 جولای 2021 - 18:58
کد خبر : 19537

نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری یاسوج افتتاح شد

نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری یاسوج افتتاح شد

آفتاب دنا: نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری شهرستان بویراحمد و دومین مرکز ivf دولتی استان در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حسین کلانتری در حاشیه بهره برداری از این مرکز  با بیان اینکه این واحد در فضایی به مساحت ۷۰۰ متر مربع

آفتاب دنا: نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری شهرستان بویراحمد و دومین مرکز ivf دولتی استان در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حسین کلانتری در حاشیه بهره برداری از این مرکز  با بیان اینکه این واحد در فضایی به مساحت ۷۰۰ متر مربع ایجاد با تجهیزات فوق تخصصی و تخصصی به بهره برداری رسید، اظهار داشت: بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت و تجهیز این مرکز شده است.

وی، افزود: باتوجه به امکانات این مرکز با ۱۲ تخت روزانه به زوج های مراجعه کننده ارائه خدمت خواهد کرد.

 نماینده عالی دولت در استان، گفت: شبانه روز کادر درمان در حال تلاش برای کنترل بیماری کرونا هستند و امروز ویروس دلتا کرونا در حال افزایش است در این راستا باید رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل بیماری و کاهش شیوع بیماری در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: از همه آحاد مردم برای رعایت پروتکل‌ های بهداشتی دعوت می کنم زیرا کادر درمان و پرسنل بهداشت به سختی در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند، در این راستا اعلام می شود ورود هر خودروی غیربومی ممنوع است، برپایی چادر ممنوع بوده و شهرداری‌ ها وظیفه کنترل دارند.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: ۲۴ پروژه با اعتبار ۳۶۳ میلیارد تومان در سطح کل استان افتتاح می شود و بیمارستان لنده، چرام بهمئی، بیمارستان تکمیلی دهدشت و بیمارستان دنا را آماده افتتاح و تکمیل هستند.

به گفته مسئولان این مرکز یکی از مراکز شاخص درمان ناباروری در کشور محسوب می‌ شود.

لازم به ذکر است رادیولوژی سی سخت، کلینیک پاتاوه، مرکز درمانی لیشتر، نصب تاسیسات سرمایشی کلینیک یاسوج، پر بالگردی موشمی، پایگاه امداد جاده دی دشمن زیاری و…از دیگر پروژه های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی در استان است‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی