تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مارس 2021 - 18:58
کد خبر : 17994

اسقرار ایستگاه غربالگری تست کرونا در ورودی شهر سی‌سخت

اسقرار ایستگاه غربالگری تست کرونا در ورودی شهر سی‌سخت

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از انجام تست‌های سریع کرونا در ورودی‌های شهر سی‌سخت برای کنترل بیماری کرونا از افراد غیر بومی خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار مبتلایان کووید۱۹ استان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون ۱۴۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۴۰ نفر مبتلای

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از انجام تست‌های سریع کرونا در ورودی‌های شهر سی‌سخت برای کنترل بیماری کرونا از افراد غیر بومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار مبتلایان کووید۱۹ استان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون ۱۴۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۴۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد ۲۴۷۸۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.



وی افزود: از ۱۱۳۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست‌های PCR و سریع است حدود ۹ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.



یزدانپناه تصریح کرد: بزرگ‌ترین سهم در انتقال بیماری را  دورهمی‌های کوچک خانوادگی داشته است.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مردم استان تقاضا می‌کنیم دورهمی، تجمعات و مراسمات خود را به حداقل رسانده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به سلامت جامعه کمک کنیم.

وی افزود: باتوجه به شروع عملیات بازسازی منطقه زلزله سی‌سخت ، بنظر می‌رسد دیگر نیاز به نیروی امدادی نیست و هموطنان عزیز کمک‌های غیر نقدی را توسط افرادی بفرستند ولی در این موقعیت زمانی برای بازسازی منازل خود بیشتر به کمک‌های نقدی نیاز دارند که می‌توانند بوسیله موسسات و یا نهادها در اختیار زلزله‌زدگان قرار دهید.

یزدانپناه خاطرنشان کرد: امیدواریم خدمت رسانی به زلزله زدگان باعث مبتلا شدن آنها به ویروس کرونا نشود از امروز نیز تست‌های سریع کرونا در ورودی‌های شهر سی‌سخت برای کنترل بیماری کرونا از افراد غیر بومی انحام می‌شود.

وی اذعان داشت: بی شک با مشارکت آگاهانه و مسئولانه مردم و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات می توان از ورود استان به پیک بعدی کرونا جلوگیری کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی