تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فوریه 2021 - 14:00
کد خبر : 17779

سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث زکات در ۱۱ماهه سال ۱۷میلیارد تومان است/کمک به ۵۰ مددجو در اجاره اسکان موقت

سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث زکات در  ۱۱ماهه سال ۱۷میلیارد تومان است/کمک به ۵۰ مددجو در اجاره اسکان موقت

آفتاب دنا: مدیر کل امور اجرایی زکات کشور گفت: ۷۰درصد مبالغ دریافتی از مردم توسط شورای زکات در استان تحت عنوان کمک درمان، تحصیل ،مسکن احداثی ،مرمت و معیشتی و ۳۰درصد دیگر دربحث عام المنفعه هزینه می شود . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،نشست خبری مدیر کل امور اجرایی زکات کشور و مدیر

آفتاب دنا: مدیر کل امور اجرایی زکات کشور گفت: ۷۰درصد مبالغ دریافتی از مردم توسط شورای زکات در استان تحت عنوان کمک درمان، تحصیل ،مسکن احداثی ،مرمت و معیشتی و ۳۰درصد دیگر دربحث عام المنفعه هزینه می شود .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،نشست خبری مدیر کل امور اجرایی زکات کشور و مدیر کل کمیته امام خمینی (ره)با صحاب رسانه برگزار شد.

حجت الاسلام مهری با اشاره به اینکه ۱۱نهاد و سازمان وظیفه جمع آوری زکات دریافتی از مردم را برعهده دارند گفت : از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰۰میلیارد تومان زکات مردم توسط دبیرخانه زکات جمع آوری شده است .

وی افزود :سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث زکات در ۱۱ماهه سال ۱۷میلیارد تومان است که این مبالغ تحت نظر شورای زکات هزینه می شود.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد : ۷۰درصد مبالغ دریافتی از مردم توسط شورای زکات در استان تحت عنوان کمک درمان، تحصیل ،مسکن احداثی ،مرمت و معیشتی و ۳۰درصد دیگر دربحث عام المنفعه هزینه می شود .

مدیر کل کمیته امداد استان در رابطه با زلزله سی سخت افزود: در ساعات اولیه ۱۰ تیم از همکاران در کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند و شروع به برنامه ریزی و مدیریت مشکلات کردند.

قباد مبشری همچین گفت :حدود ۹۰۰خانواده تحت حمایت هستند که ۲۹۵ منزل دچار آسیب شده که از این تعداد ۹۶ خانه تعمیرات کلی نیاز دارند و با حضور کارشناسان مسکن در این منطقه بیش از ۱۸۰ مسکن باید ساخته شود.

وی همچنین عنوان کرد: به ۵۰مددجو که شرایط حاد دارند در اجاره اسکان موقت کمک می کنیم .

مبشری در پایان گفت: جشن احسان و نیکو کاری که از اول بهمن ماه شروع شده و تا الان ۲میلیار و نیم مردم کمک کردند ۱۴و۱۵ اسفند برگزار می شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی