تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آوریل 2020 - 23:56
کد خبر : 15118

کهگیلویه و بویراحمد در کنترل کرونا وضعیت بهتری دارد

کهگیلویه و بویراحمد در کنترل کرونا وضعیت بهتری دارد

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهمترین راهکار مقابله با کرونا را پویش «در خانه بمانید» دانست و گفت: کهگیلویه و بویراحمد در کنترل کرونا وضعیت بهتری دارد.     ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ – ۱۵:۰۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنااز چرام، حسین کلانتری در بازدید سرزده از شهرستان چرام و

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهمترین راهکار مقابله با کرونا را پویش «در خانه بمانید» دانست و گفت: کهگیلویه و بویراحمد در کنترل کرونا وضعیت بهتری دارد.

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ – ۱۵:۰۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنااز چرام، حسین کلانتری در بازدید سرزده از شهرستان چرام و بررسی آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان اظهار داشت:  یکی از دلایل عدم سفر به شهرستان‌ها در چنین وضعیتی رعایت دستورات و پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

وی اهتمام، جدیت مسئولان و همراهی و مشارکت مردم را از مهمترین اولویت‌های مقابله با ویروس کرونا دانست و افزود: همچنان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، غربالگری و توجه ویژه به پویش «در خانه بمانید» از مهمترین راهکار‌های مقابله با این ویروس است.

کلانتری با اشاره به سفر خود به شهرستان چرام اضافه کرد: شهرستان چرام به دلایلی از جمله برخی سفر‌های غیر ضرور و حضور بیش از اندازه افراد از سایر مناطق کشور به این شهرستان کمی اوضاع متفاوت ‌تری نسبت به سایر مناطق استان پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که خوشبختانه استان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بهتری دارد، افزود: با اقداماتی که از همان ابتدا انجام شد و حضور تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها و سازمان‌های اثرگذار در میدان توانستیم با برنامه‌ ریزی و اقدامات موثر و شبانه ‌روزی وضعیت را تا حدود زیادی کنترل کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم همچنان رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، حاضر نشدن در اجتماعات و مکان‌های شلوغ و پرتردد را در دستور کار خود داشته باشند.

    بیشتر بخوانید

        حمله به مراکز قرنطینه؛ تلاش‌ جدید عربستان برای انتقال کرونا به یمن

        ظریف در تماس با وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان: ایران آماده انتقال تجربیاتش در مقابله با کرونا است

        برگزاری آزمون مدارس سمپاد در خرداد در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا

کلانتری توجه ویژه به این شهرستان و توزیع اقلام بهداشتی و درمانی و تجهیزات محافظتی را ضروری دانست و از دانشگاه علوم پزشکی خواست نسبت به تامین اقلام مورد نیاز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و کادر بهداشتی و درمانی استان نیز به صورت جهادی در میدان حضور دارند و اکنون از نظر تخت بیمارستانی و سایر ملزومات و امکانات در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.

کلانتری اضافه کرد: نشست‌ها و جلسات ستاد پیشگیری استانی و شهرستانی به خوبی و با مصوبات کارگشا برگزار می‌شود و تاکنون درصد بسیار بالایی از این مصوبات اجرایی شده است.

وی افزود: امیدواریم مردم همانگونه که در این مدت همکاری لازم را داشتند باز هم از اقدامات غیر ضرور و مسافرت‌ها و دید و بازدید‌ها بپرهیزند تا بتوانیم در کنترل هر چه بیشتر ویروس عملکرد بهتری داشته باشیم.

کلانتری با بیان اینکه فرزندان چرامی ساکن در دیگر استان‌ها با سفر به دیار خود در زمینه انتقال ویروس کرونا مشکلاتی را به وجود آوردند، یادآور شد: به طور مثال یک نفر با سفر به یکی از شهرهای استان، ۱۱ نفر از اعضای خانواده خود را به بیماری کرونا مبتلا کرد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که مبتلا هستند باید بدانند که در برابر افرادی که مبتلا می‌کنند مسئول بوده و باید جوانب احتیاط را رعایت کنند و چنانچه رعایت نکنند، قانون با آن‌ها برخورد می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی از شنبه به عنوان معین و ناظر بر عملکرد در حوزه چرام مستقر شود و تا زمانی که وضعیت عادی شود در منطقه چرام حضور داشته باشند.

کلانتری گفت: دو میلیارد تومان به حوزه کهگیلویه بزرگ به ویژه چرام اختصاص می‌یابد تا نیازمندی‌ها برای مقابله با این بیماری نیاز بوده تامین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی