تاریخ انتشار : شنبه 10 می 2014 - 16:17
کد خبر : 962

روح ایثار باید در مدیریت جهادی بر رفتار حاکم باشد

روح ایثار باید در مدیریت جهادی بر رفتار حاکم باشد

آیت الله ملک حسینی گفت : اگر انسانها در حیات دیگر انسانها مشارکت نکنند، طالب بقا نیستند و این نشان دهنده مرگ انسانهاست.وی بیان کرد: روح امدادگری یعنی روح پیوند انسانها و درک عمیق از این رابطه که خدا این را در تک تک انسانها ایجاد کرده است.

 

نسیم دنا-  نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدیریت جهادی روح ایثار باید بر رفتار حاکم باشد.به گزارش نسیم دنا به نقل از مهر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: در جهاد همچنین هدف مشخصی وجود دارد و آگاهی و سرعت عمل از ویژگیهای حرکت جهادی است.

وی به تفاوت جهاد و جنگ اشاره کرد و بیان داشت: در جهاد صداقت وجود دارد و منفعت عمومی دیده می شود اما در جنگ شعار وجود دارد اما پایبندی به شعار نیست و گاهی نفرت ها، خشم ها، بوم ها، اقلیم ها و … در آن نقش دارد.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: یکی از ویژگی های حرکت جهادی در امداد و نجات، سرعت و فوریت در کنار اخلاص، ایثار و نفع عمومی در کار است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در این دوران که همه دنیا به جنگ ایران آمده است، عنصر سرعت در مدیریت جهادی ضروری است.وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سنت خدا این است که هرکس انسانی را مدد کند خدا او را مدد خواهد کرد، بیان داشت: خدا نظام هستی را به گونه ای طراحی کرده که در آن کمال در کنار نقص، سلامت در کناری بیماری، امنیت در کنار آشوب و غناها در کنار فقرهاست.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: اگر انسانها در حیات دیگر انسانها مشارکت نکنند، طالب بقا نیستند و این نشان دهنده مرگ انسانهاست.وی بیان کرد: روح امدادگری یعنی روح پیوند انسانها و درک عمیق از این رابطه که خدا این را در تک تک انسانها ایجاد کرده است.

خدمات رسانی کاروان سلامت در گچساران، چرام و دنا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار به تشریح عملکرد این نهاد پرداخت و گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی، امدادگران این نهاد ۱۳۸عملیات امدادرسانی انجام دادند.

مسعود مثنوی افزود: تعداد نجات یافتگان در این حوادث ۸۷ نفر بودند که ۶۲ نفر آنها به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

مثنوی بیان داشت: در ایام نوروز ۲۳۳ تیم با ۶۷۵ امدادگر به امداد رسانی پرداختند.

وی همچنین از توزیع چهار هزار و ۸۲۰ سبد غذایی در طرح فرشتگان رحمت خبرداد و گفت: این سبدهای غذایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیون تومان بین ۱۲هزار و ۶۹۰ نفر توزیع شد.

مثنوی به برگزاری کاروان سلامت در شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: ۱۵ روستای این شهرستان و همچنین روستای گاودانه تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی بیان داشت: در این طرح دو هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی این روستاها به صورت رایگان ویزیت شدند.مثنوی بیان کرد: همچنین این کاروان سلامت در گچساران نیز به ارائه خدمات درمانی به چهار هزار و ۸۰۰ نفر از مردم این شهرستان کرد.

وی گفت: در هفته جاری کاروان سلامت در شهرستان دنا با حضور پزشکان استانهای کهگیلویه و بویراحمد، فارس و هرمزگان به ارائه خدمت خواهند پرداخت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی