تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مارس 2018 - 19:16
کد خبر : 8883

۱۵۲۴کهگیلویه و بویراحمدی در سامانه کارا ثبت‌نام کردند

۱۵۲۴کهگیلویه و بویراحمدی در سامانه کارا ثبت‌نام کردند

آفتاب دنا : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام ۱۵۲۴ نفر در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،پروانه نیک‌مرام در نشست کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهم ۱۰ میلیارد تومانی استان در طرح اشتغال فراگیر،

آانتصاب مدیرکل جدید تعاون کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمدفتاب دنا : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام ۱۵۲۴ نفر در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،پروانه نیک‌مرام در نشست کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهم ۱۰ میلیارد تومانی استان در طرح اشتغال فراگیر، اظهار داشت: تاکنون ۹۰۰ طرح با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

وی به عملکرد اشتغال تسهیلات فراگیر اشاره کرد و افزود: تعداد ثبت‌نام شدگان در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر ۱۷۵ نفر هستند که از این تعداد تاکنون ۵۸ طرح با اشتغال‌زایی ۷۲۲ نفر تأیید شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد طرح اشتغال روستایی و عشایری، گفت: تاکنون ۱۵۲۴ متقاضی برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۲۵ نفر به بانک معرفی شده است.

نیک‌مرام با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته فنی اشتغال بررسی سریع و دقیق طرح‌های اشتغال‌زایی از محل اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی است، ابراز کرد: سرعت، عدالت و دقت به طور ویژه در دستور کار این کمیته است و در این زمینه هیچ گونه ملاحظه کاری صورت نمی‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی