تاریخ انتشار : شنبه 4 نوامبر 2017 - 0:16
کد خبر : 8166

افتتاح شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت/تاجگردون: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت شرایط را برای رونق کسب و کارهای کوچک فراهم کرده است

افتتاح شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت/تاجگردون: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت شرایط را برای رونق کسب و کارهای کوچک فراهم کرده است

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت گفت: ایجاد زیرساخت های خدمات رسانی به مردم در شهرهای کوچک رویکرد دولت برای به حداقل رساندن سفر برای انجام کارهای اداری است.

photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۳_۱۳-۲۳-۲۱آفتاب دنا : شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت با حضور اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور، احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت گفت: ایجاد زیرساخت های خدمات رسانی به مردم در شهرهای کوچک رویکرد دولت برای به حداقل رساندن سفر برای انجام کارهای اداری است.

غلامرضا تاجگردون افزود: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی شرایط را برای رونق کسب و کارهای کوچک فراهم کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود تعداد زیادی جوان جویای کار، اجرای طرح های اشتغالزایی کوچک به دلیل زود بازده بودن نقش اثرگذاری در اشتغالزایی دارد.

تاجگردون به مستعد بودن شهرستان باشت در گردشگری،کشاورزی و صنایع دستی اشاره و ابرازامیدواری کرد: با افزایش دسترسی مردم به صندوق کارآفرینی امید ضمن ایجاد اشتغال زمینه برای رونق تولید نیز فراهم شود.

طرحهای کسب و کار دارای ظرفیت اشتغال در اولویت حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار دارند

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد  نیز در آیین افتتاح صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت ضمن خیر مقدم و تشکر از توجه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال به منظور حمایت از رونق تولید واشتغال پایداروجامه عمل پوشیدن به منویات معظم له وسیاست های دولت تدبیر وامید و تکریم ارباب رجو ع پیگیری‎های لازم جهت تاسیس شعبه صندوق کارآفرینی امید درشهرستان‌های جدید التاسیس انجام گرفته است که مجوز تاسیس شعبه این صندوق در شهرستان باشت صادر شد که خوشبختانه با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، نماینده محترم شهرستانهای گچساران وباشت و سایر مسئولان استانی وشهرستانی راه اندازی شد.

ارسلان حسن پور با بیان اینکه هم اکنون صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران ، بویراحمد ، بهمئی ودنا در حال ارائه خدمت به مردم استان است گفت: از سال گذشته مکاتبه با صندوق کارآفرینی امید کشور جهت راه‌اندازی شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌های جدید التاسیس انجام گرفته که در فاز اول مجوز تاسیس شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان باشت صادر شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: مردم شریف شهرستان باشت بیش از این از طریق شعبه صندوق کارآفرینی امید شهرستان گچساران خدمات دریافت می کردند که با افتتاح شعبه این صندوق در این شهرستان دیگر نیازی به مراجعه به شهرستان گچساران ندارند.

dddddddddddphoto_۲۰۱۷-۱۱-۰۳_۱۳-۱۶-۱۲

حسن پور به ماموریت‎های صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکرد جدید حمایت ازکسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تأمین مالی خرد وظایف مهم و مغفول مانده‌ای را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی بر عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید با ایجاد فرصتهای شغلی جدید، توانسته کمک خوبی به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و ارتقاء  فرهنگ کارآفرینی در سطح خرد نماید اظهار داشت : از جمله برنامه های بسیار اساسی و نوآورانه که اخیراً در صندوق در دستور کار قرار گرفته و وارد فاز اجرا شده این است که اعتبارات خرد باید به‌صورتی پایدار با استفاده از راه حل های نوین و آزموده شده نظیرخوشه ها، شبکه سازی، زنجیره های تولید و به عبارت ساده تر تولید بازارمحور مورد استفاده بنگاه‌های خرد قرار گیرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: طرح‌های کارآفرینانه و طرح های کسب و کاری که دارای ظرفیت اشتغال و مزیت رقابتی هستند در اولویت حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار دارند.

photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۳_۱۳-۱۸-۲۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی