تاریخ انتشار : شنبه 24 ژوئن 2017 - 13:48
کد خبر : 7211

دانشگاهها به عنوان مراکز فرهنگی و آموزشی در ترسیم آینده کشور رسالت خطیری برعهده دارند

دانشگاهها به عنوان مراکز فرهنگی و آموزشی در ترسیم آینده کشور رسالت خطیری برعهده دارند

دکتر هاشمی با بیان اینکه دانشگاهها به عنوان مراکز فرهنگی و آموزشی کلان کشور در تربیت نسل آینده و ترسیم آینده کشور رسالت خطیری برعهده دارند گفت: در این بین دانشگاه فرهنگیان از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه معلمان جامعه را پرورش می‌دهند.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۲۰_۱۸-۳۶-۴۷آفتاب دنا : رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک عید سعید فطر روز چیدن میوه های شاداب استجابت دعا به عموم مسلمین وملت شریف ایران گفت: دانشگاهها در تربیت نیروی انسانی متخصص ،متعهد وکارآمد نقش کلیدی دارند.

دکتر نوروز هاشمی درحاشیه تجلیل از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با پایگاه خبری آفتاب دنا ،به شعار سال جاری اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال که از طرف مقام معظم رهبری نامگذاری شده است اشاره کرد وگفت: نیروی انسانی درتولید و اشتغال نقش تعیین کننده ای دارد.

وی در بیان اهمیت توجه به  تربیت و پرورش نیروی انسانی افزود: اگر کشوری نیروی انسانی کارآمد داشته باشد، تولیدات خوب و قابل رقابت با تولیدات دنیا خواهد داشت که این امر با اهمیت دادن به نیروی انسانی اتفاق می افتد .

دکتر هاشمی با بیان اینکه دانشگاهها  به عنوان مراکز فرهنگی و آموزشی کلان کشور در تربیت نسل آینده  و ترسیم آینده کشور رسالت خطیری برعهده دارند گفت: در این بین دانشگاه فرهنگیان از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه معلمان جامعه را پرورش می‌دهند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد ،نقش دانشگاه فرهنگیان را در ارتقاء مهارت و دانش فرهنگیان تاثیرگذار توصیف کرد وخاطرنشان کرد: لازمه داشتن دانش آموزانی شایسته و دارای مهارت، معلمانی آموزش دیده است که دانشگاه فرهنگیان در تربیت چنین معلمانی، نقش کلیدی دارد.

هاشمی تعهد کاری و مسئولیت پذیری اساتید دانشگاه فرهنگیان را نیز بسیار سنگین تر ازاساتید در دیگردانشگاهها  ذکر کرد وگفت: در دانشگاه  فرهنگیان افراد به عنوان معلم تربیت می شوند و دانش آموزان نیز در آینده از این معلمان الگو می گیرند.

تجلیل از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با ضیافت افطاری

مراسم افطاری با حضور قریب به ۳۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه فرهنگیان در باغ بهشت یاسوج ودر فضایی صمیمی ومعنوی برگزار شد.

در آین آیین صمیمی که دکتر  نوروز هاشمی رئیس دانشگاه،نماینده ولی فقیه در دانشگاه ، سرپرستان پردیس ها، اعضای هیئت علمی و کلیه کارکنان به همراه خانواده هایشان برگزار گردیدحاضران پس از نماز مغرب وعشا روزه خود را باهم افطار کردند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا گفت: در این مراسم معنوی در ماه پرفیض میهمانی خدا  که خانواده های معزز بازنشتگان دانشگاه فرهنگیان استان نیز حضور داشتند از تلاش های صادقاقه آنان در طول دوران خدمت در دانشگاه فرهنگیان تجلیل به عمل آمد.

دکتر نوروز هاشمی  با بیان اینکه بازنشستگان  از سرمایه های ارزشمند هر مجموعه ای محسوب می شوند که تجارب فرآوانی را به همراه دارند گفت: در واقع تجلیل از بازنشستگان پاسداشت یک عمر تلاش ومجاهدت برای توسعه ،تعالی وپیشرفت در عرصه های مختلف است که دانشگاه فرهنگیان  نیز بر اساس سیاسیتهای کلان  از این همکاران فرهیخته وصاحب تجربه تجلیل کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی