تاریخ انتشار : دوشنبه 2 ژانویه 2017 - 14:18
کد خبر : 6642

بازگشایی خیابانهای شهر مادوان درسال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل

بازگشایی خیابانهای شهر مادوان درسال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل

نسیم دنا : شهردار مادوان از بازگشایی خیابانهای این شهر خبرداد. مهندس داریوش جهانبخش گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری وسال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل و با مدیریت جهادی شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر مادوان در سه ماهه گذشته  اقدام به بازگشایی خیابانهایی در این شهر نمود که چندین سال با معارضات اجتماعی

نسیم دنا : شهردار مادوان از بازگشایی خیابانهای این شهر خبرداد.

مهندس داریوش جهانبخش گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری وسال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل و با مدیریت جهادی شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر مادوان در سه ماهه گذشته  اقدام به بازگشایی خیابانهایی در این شهر نمود که چندین سال با معارضات اجتماعی روبرو بودند.

madvan

وی  به خیابانهایی بازگشایی شده اشاره کرد وگفت: خیابانهای آویشن ،شهید کلاهدوز،فرعی ۱۱سید الشهداء ،تقاطع باهنر ومدرس، خیابان سرمازه از جمله خیابناهایی بودند که بازگشایی آنها انجام گرفت.

مهندس جهانبخش از جدول گذاری به متراژ۳۵۰۰متر و زیر سازی وبیس ریزی ۶۰ هزار متر مربع ازخیابانها ی این شهر خبرداد وگفت: آسفالت ۵۰ هزار مترمربع از خیابانهای این شهرمناقصه آن انجام گرفته وانشاءالله بزودی شروع خواهد شد.

وی در ادامه به برخی از اولویت‌های کاری شهرداری مادوان اشاره کرد و گفت: احداث پارکی به مساحت ۲۰ هکتار برای شهر ماداون از مسائل ضروری این شهر است و ساخت این  پارک تا حدودی به مشکل ترافیکی و تجمع مردم در تفریح‌گاه‌های شهر یاسوج که پیشانی استان محسوب می‌شود، کمک خواهد کرد.

شهردار مادوان  ساماندهی نام‌ خیابان‌ها و کوچه‌ها، آسفالت و جدول گذاری آنها و ساماندهی ورودی و خروجی شهر مادوان را از دیگر برنامه‌های این شهرداری عنوان کرد و گفت: طی یک سال آینده ۹۰ درصد از کوچه‌ها و جاده‌های این شهر آسفالت و جدول گذاری می‌شود.

photo_2016-12-27_19-49-56

 

photo_2016-12-27_19-50-18

 

 

photo_2016-12-27_19-50-25

 

photo_2016-12-27_19-50-02

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی