تاریخ انتشار : شنبه 30 می 2015 - 12:47
کد خبر : 4100

اختصاص زمین جهت احداث ثبت اسناد ناحیه ۲ یاسوج/دیدار مدیر کل ثبت اسناد با نمایندگان استان در مجلس/امضای تفاهم همکاری بین اداره کل ثبت واداره پست

اختصاص زمین جهت احداث ثبت اسناد ناحیه ۲ یاسوج/دیدار مدیر کل ثبت اسناد با نمایندگان استان در مجلس/امضای تفاهم همکاری بین اداره کل ثبت واداره پست

سعید محوری از اختصاص یک قطعه زمین جهت احداث ناحیه ۲ ثبت اسناد یاسوج خبرداد .

نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان6 کهکیلویه و بویر احمد از اختصاص یک قطعه زمین جهت احداث ناحیه ۲ ثبت اسناد یاسوج خبرداد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،سعید محوری گفت: با پیگیری مستمر و موافقت کمیسیون ساماندهی فضاهای اداری در استانداری استان یک قطعه زمین تحت پلاک ۱۵/۸۲۵ واقع در بلوار ارتش جهت حداث ناحیه دو ثبت یاسوج اختصاص یافت .
وی افزود : براساس اعلام مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از تصویب و ابلاغ چارت تشکیلاتی ناحیه دو ثبت اسناد و املاک یاسوج در جهت کاهش تراکم حضور ارباب رجوع و رفاه حال مردم استان در آینده نزدیک تاسیس می گردد
امضای تفاهم همکاری بین اداره کل ثبت اسناد و املاک و پست استان کهکیلویه و بویر احمد.
در جلسه ای با حضور مدیر کل ثبت استان کهگیلویه وبویراحمد و مدیر کل پست استان و تنی چند از کارشناسان ادارات مزبور در محل دفتر مدیریت ثبت استان تفاهم نامه همکاری امضاء شد.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: این تفاهمنامه در راستای توسعه همکاری مشترک و متقابل با پست برای خدمت رسانی بهتر به مردم منعقد شد.

محوری اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور نیل به اهداف توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی و سالم سازی محیط اداری و نیز کمک به کاهش هزینه های عمومی از جمله کاهش ترافیک و آلودگی زیست محیطی و جلوگیری از اتلاف وقت و افزایش بهره وری و هزینه ها با تکیه بر ظرفیت های ایجاد شده و به منظور ارائه بخشی از خدمات اجرائی اداره کل ثبت استان به اداره پست امضاء گردید
دیدار مدیر کل ثبت اسناد و املاک کهکیلو یه و بویر احمد با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهکیلویه و بویر احمد به صورت جداگانه با آقایان دکتر غلامرضا تاجگردون ، غلام محمد زارعی و حجت الاسلام و المسلمین بزرگواری نمایندگان مردم شهرستانهای گچساران وباشت ، بویر احمد دنا و کهگیلویه ،بهمئی ،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدارپس از ارائه گزارش عملکرد ثبت اسناد و املاک استان بحث پیرامون تامین اعتبار ساختمان در دست احداث اداره کل ثبت اسناد استان و ثبت اسناد یاسوج و همچنین تخصیص ساختمان و تجهیزات جهت احداث واحد ثبتی ناحیه ۲ یاسوج واحد های جدید ثبتی در شهرستانهای جدید استان مورد بررسی قرار گرفت .

برگزاری مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران اداره کل ثبت اسناد و املاک استان
به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)و حماسه فتح خرمشهر و روز جانباز از کارکنان جانباز و ایثار گر ثبت اسناد و املاک استان تجلیل شد.
مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان در این مراسم مقام والای جانبازان و ایثارگران را ستود و رشادتهای علمدار کربلا را یادآور شد و گفت اصحاب اهل بیت هرکدام درجه ای دارند اما ببینید این علمدار رشید و بی بدیل حسین (ع)چه کرده که می گویند در قیامت همه شهدا به جایگاه عباس (ع) غبطه میخورند .
محوری در ادامه افزود مجاهدت رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی بود شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان در قلبها و جانها هویداساخت و تلاش بی شائبه آنان را که رمز عزت و عظمت ،استقلال ،سعادت و سیادت و جهاد فداکارانه بود را به جانبازان تبریک گفت .
و در پایان به رسم یادبود هدایایی را به کارکنان جانباز وایثارگر ثبت اسناد استان اهداء شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی