تاریخ انتشار : جمعه 6 مارس 2015 - 4:36
کد خبر : 3447

۸۰ هزار کلاس درس در ۴۰ هزار آموزشگاه کشور هوشمندسازی شده است

۸۰ هزار کلاس درس در ۴۰ هزار آموزشگاه کشور هوشمندسازی شده است

رییس مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی، بسته حمایتی و نقل و انتقالات نیروهای انسانی تا پایان فروردین ۹۴ به اداره های کل آموزش و پرورش ۳۱ استان کشور اعلام می شود.

81530379-6316531 نسیم دنا : رییس مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: اوایل امسال تاکنون یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش ساماندهی نیروی انسانی این وزارتخانه با وجود افزوده شدن ۲۰۰ هزار دانش آموز به دوره ابتدایی صرفه جویی شده است.

 خسرو نظری  در آیین رونمایی از نخستین بسته ویژه محتوای الکترونیک مدارس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: استفاده از فناوری های آموزشی برای بروز رسانی دانش معلمان کشور ضروری به نظر می رسد.وی بیان کرد: ضرورت دارد نیروهای انسانی وزارت آموزش و پرورش به دانش و فناوری روز دنیا مجهز شوند تا اهداف آموزشی به نحو مطلوبتری برای فراگیران محقق شود.نظری با اشاره به اهمیت وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد در وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: دیدگاه و تفکر این نیروها باید همواره مورد نقد و تفحص قرار گیرد.

وی عنوان کرد: بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی، بسته حمایتی و نقل و انتقالات نیروهای انسانی تا پایان فروردین ۹۴ به اداره های کل آموزش و پرورش ۳۱ استان کشور اعلام می شود.

نظری بدون اشاره به اعتبار هزینه شده، ابراز داشت: هم اکنون ۸۰ هزار کلاس درس در ۴۰ هزار آموزشگاه کشور هوشمندسازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: نرم افزارهای تولید محتوای الکترونیک به همراه فایل آموزشی، مهارت های هفت گانه، آموزش تجهیزات مدارس هوشمند، معرفی سخت افزارهای رایانه و آموزش استفاده از سیستم های تحت وب مدارس در این بسته وجود دارد.

هادی زارع پور افزود: نرم افزارهای کاربردی، ساخت وبلاگ و معرفی سایت های مفید نیز در این بسته موجود است.

وی بیان کرد: این بسته برای تولید و اشتراک گذاری محتواهای الکترونیک و تحقق بسته آموزشی شامل کتاب درسی، مواد رسانه ها و کمک آموزشی همچون نرم افزارهای چندرسانه و فناوری های نوین در مدارس در اختیار آموزشگاه های کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی