تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 فوریه 2015 - 20:37
کد خبر : 3026

باید برای ساختن و آبادانی کهگیلویه وبویراحمد باید به همه بخشها توجه داشته باشیم

باید برای ساختن و آبادانی کهگیلویه وبویراحمد باید به همه بخشها توجه داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: گذشته کهگیلویه و بویراحمد باید برای آینده درس باشد تا بتوانیم استان خود را با این تجارب بهتر و بیشتر بشناسیم و در راه آبادانی آن گام برداریم و جامعه ای فعال در عرصه های مختلف داشته باشیم.

ن12730سیم دنا : نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه این استان مستلزم کار و تلاش و رشد تولید است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در جشن بزرگ انقلاب در بزرگترین واحد تولیدی استان افزود: بی‌عاری و بیکاری ذلت و نکبت به همراه خواهد داشت و تلاش و سختی‌ها و رنج و تحمل‌‌ها مایه عزت انسان است.

وی استقلال را یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی عنوان و اظهارکرد: هیچ جامعه‌ای مگر درپرتو کار و تلاش به استقلال و خودکفایی نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شعار استقلال به معنای این است که نمی‌خواهیم دیگران برای ما تولید کنند و ما منابع خود را برای رشد آن‌ها بسوزانیم.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به جایگاه کار در اسلام تصریح کرد: جامعه بیکار، جامعه ای رو به افول و ذلیل شده است و در فرهنگ اسلام کار جایگاه رفیع و بلندی دارد.

وی ضمن تقدیر از کارگران و کارآفرینان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بوسه بر دستان کارگران استان می زنم و جامعه‌ای که می‌خواهد خود را پیدا کند باید تعریفش از کارعوض شود و در استان خودمان به چنین رویکردی نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید برای ساختن و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد باید به همه بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری توجه داشته باشیم و حمایت کنیم.

آیت الله ملک حسینی بر تلاش هرچه بیشتر برای توسعه استان تاکید و عنوان کرد: استان‌های دیگر روزگاری با دلارهای ارزان پایه توسعه خود را بنا نهادند اما در استان ما به دلیل محرومیت‌های تاریخی که از دوران گذشته وجود داشت خلا‌ءها به خوبی پر نشد.

وی بیان کرد: گذشته کهگیلویه و بویراحمد باید برای آینده درس باشد تا بتوانیم استان خود را با این تجارب بهتر و بیشتر بشناسیم و در راه آبادانی آن گام برداریم و جامعه ای فعال در عرصه های مختلف داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید در راه تولید و اشتغال غرض‌ورزی و سیاسی‌کاری صورت گیرد، اظهارکرد: خداوند روسیاه کند کسانی را که با سیاسی‌کاری و غرض‌ورزی سد راه کار و تولید و تلاش می‌شوند.

ملک حسینی استمرار در کار را یکی دیگر از رموز موفقیت در این عرصه دانست و گفت: عدم نظارت یکی از مشکلات اساسی است چرا که با این کار بسیاری از حرکت‌های ما به جهت سستی‌ها در میانه راه می‌ماند.

وی به برخی از سخت‌گیرهای بی‌جهت در قبال بازاریان و تولیدکنندگان اشاره و تصریح کرد: در بسیاری استان‌های دیگر این‌گونه نیست اما گاه می‌بینیم در استان ما برخی مسئولان برای این که خود را قاطع معرفی کنند قانون را خشک عمل می‌کنند اما در جاهای دیگر علاوه بر این که قانون رعایت می‌شود اما اگر تسامحی برای تسهیل در امور وجود داشته باشد روزنه ها را باز می‌گذارند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اما برخی سخت‌گیری‌ها در استان به تعطیلی کار و بازار می انجامد که توصیه وحدت رویه به مسئولان داریم تا ببینند در استان‌های دیگر چگونه عمل می‌شود.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: دقیق عمل کردن را به معنای خشک عمل کردن نیست و وقتی وحدت رویه نباشد نسبت به برخی امور خشک و نسبت به برخی دیگر نرم عمل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: دهه فجر دهه شکرگذاری است و این دهه همچنین دهه فکر کردن است که چقدر با آرمانهای انقلاب فاصله داریم و برای کاهش این فاصله باید چه کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی