تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مارس 2024 - 23:29
کد خبر : 26798

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش وپرورش از مرز ۹ هزار نفر در هشتم فروردین ماه گذشت

پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش وپرورش از مرز ۹ هزار نفر در هشتم فروردین ماه گذشت
آفتاب دنا : رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمداز پذیرش ۹ هزار 669 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز هشتم فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، علی سینایی در حاشیه دیدار مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از ستاد اسکان نوروزی شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا  هشتم فروردین ماه ۱۶۱۱  خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار ۶۶۹ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی افزود: ۱۰۷۱۱ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستانهای بویراحمد گچساران و دهدشت بوده است.

سینایی با بیان اینکه این تعداد در ۱۰۰ مدرسه و۸۸۲ اتاق پذیرش شده اند اظهارکرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس و‌ خوزستان بوده است.

سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی روند خدمت رسانی به میهمانان نوروزی را در سطح استان برعهده دارند.

  ارجمند افزود: ستاد اسکان مسافران نوروزی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد تا ۱۳ فروردین پذیرای مسافران و میهمانان نوروزی از سراسر ایران اسلامی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی