تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دسامبر 2014 - 19:22
کد خبر : 2651

اجرای طرح امام‌شناسی به محوریت زندگانی امام جواد(ع) در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح امام‌شناسی به محوریت زندگانی امام جواد(ع) در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

هادی زارع پور گفت: طرح امام‌شناسی با محوریت زندگانی و شخصیت امام جواد(ع) در استان کهگیلویه وبویراحمد اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح امام‌شناسی با محوریت زندگانی و شخصیت امام جواد(ع) در مدارس این استان اجرا می‌شود.به گزارش نسیم دنا  کارگاه توانمندسازی با حضور ۴۰۰ نفر از مربیان پرورشی و مشاوران تربیتی دهدشت، چرام و لنده و مناطق چاروسا و دیشموک عصر امروز در دهدشت برگزار شد.

هادی زارع‌پور در مراسم افتتاحیه این کارگاه مربیان را افراد توانمند و قابل ستایش در حوزه تربیتی دانست و اظهار کرد: مربیان باید نسبت به مسائل روانشناسی، علم فناوری و مسائل و تکنولوژی روز آگاهی و اطلاعات کامل داشته باشند.

DSC00039مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، توجه ویژه به تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان را مهم و اساسی قلمداد و تصریح کرد: مربیان باید به گونه‌ای عمل کنند که چهره ناب دین مبین اسلام را به همه معرفی کنند و به تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان توجه ویژه نشان دهند.

وی، نشست‌های پرسش و پاسخ در مدارس را نوعی آزاداندیشی در جامعه کنونی دانست و متذکر شد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدارس سراسر کشور به خصوص در مدارس استان پاسخی مطمئن به شبهات و دیدگاه‌های غیراصولی مطرح شده در مورد جامعه ایران اسلامی است.

این مسئول، ترویج اندیشه ریاست جمهوری در قالب سوال پرسش مهر را یکی دیگر از محورهای جذب دانش‌آموزان به شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و چالش‌های پیش‌رو در این موضوع مهم می طلبد که همگی کمک کنیم تا روشنگری لازم در مورد موضوع مطرح شده (آب) صورت گیرد.

زارع‌پور در پایان از طرح امام شناسایی به عنوان یکی از طرح‌های قابل اجرا در سطح استان بخصوص مدارس نام برد و ادامه داد: طبق هماهنگی‌هایی که در سطح کشور و وزارت آموزش و پرورش انجام گرفته است تحقیق و تفحص در مورد زندگانی و شخصیت علمی و معنوی امام جواد (ع) به استان ما سپرده شده است که در همین راستا ستاد و کمیته‌ای تشکیل شده و مطالب قابل طرح را به اطلاع عموم خواهند رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی