تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 دسامبر 2014 - 8:45
کد خبر : 2425

کارخانه سیمان مارگون هم اکنون ۹۵ در صد پیشرفت فیزیکی دارد

کارخانه سیمان مارگون  هم اکنون ۹۵ در صد پیشرفت فیزیکی دارد

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: احیای واحدهای تولیدی و صنعتی شاخص دستاورد بزرگ دولت یازدهم در این استان است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: احیای واحدهای تولیدی و صنعتی شاخص دستاورد بزرگ دولت یازدهم در این استان است.

به گزارش نسیم دنا غلام محمد زارعی افزود: بازگشت مجدد سه واحد بزرگ صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید ره آورد تعامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان دولت یازدهم است.
13930710000219_PhotoL
وی با اشاره به رونق دوباره کارخانه آرد و نشاسته یاسوج، کارخانه قند و کارخانه تولید خوراک دام بویراحمد در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: احیای این طرح ها به توسعه صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد که با وجود داشتن پتانسیل های فراوان تنها نیم درصد از صنعت کشور را در اختیار دارد،کمک خواهد کرد.

وی اظهار کرد: تکمیل کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت سه هزار و ۳۰۰ تن در سال که هم اکنون ۹۵ در صد پیشرفت فیزیکی دارد از دیگر برنامه های رونق تولیدات صنعتی در این استان است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با یادآوری مزایای رونق صنعت در افزایش فرصت های شغلی جدید، رونق تولید و میزان رضایتمندی مردم گفت: تلاش برای جذب سرمایه گذاران بزرگ در این خطه از دیگر برنامه های مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش شاخص های رفاهی زندگی مردم است.

زارعی ابرازامیدواری کرد: با تلاش و تعامل نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان دولت یازدهم و نگرش سازنده دولت خدمتگذار برای توسعه متوازن در ایران اسلامی بتوان در آینده نزدیک شاهد آبادانی این خطه زرخیز بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی